petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuş satan..?

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve kurbaa vak didi tarafından 19 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. kurbaa vak didi
    Çevrimdışı

    arkadaşlar aranızda ankara/polatlıda kuş satan varmı yada getirebilecek olan 7/8 aylık olursa i olur yada daha büyük :p
     
  2. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Tesadüfmü acaba, bende polatlıdayım.Bizde ufaktanda olsa üretim yapıyoruz fakat kuşlarım şuan kardeşim olan sitemizin bir diger üyesi aynı zamanda, muammer konukta durmakta acele etmez izeniz, severek yardımcı olurum.
     
    #2 Kandemir KONUK, 19 Aralık 2013
    Son düzenleme: 19 Aralık 2013
  3. kurbaa vak didi
    Çevrimdışı

    abi acelem biraz var pazar gnü ama bütcemde çok yok :( pazar gnü güvercn satacam ona göre bn sana msj atarım
     
  4. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Nasıl pek anlamadım,platlıda ikamet etmiyormusunuz.
     
  5. kurbaa vak didi
    Çevrimdışı

    bn polatlıda okuyom abi eski şehirliyim pazar gnu güvercinlerimi satıcam onn butcesiylede 8 aylık mümkün olursa ele alışmış bir dişi arıyorum snde varsa bi fiyat biçersen bnde ona göre haraket ediim :D
     
  6. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Ele alışık 8 aylık gibi yetişkin bir kuşu ancak tek olarak bakanbirinden bulabilirsin,haricinde yavru alman gerekir alıştırmak için.

    Bizlerin damızlık olarak ayırdıgımız kuşların içinde ele alışkın pek olmaz, çünkü tektek ele alıştırılmamışlardır. Yavrudan alışmamışsa 8 aylık yetişkinken alışmaz ele.
     
  7. kurbaa vak didi
    Çevrimdışı

    peki olsn varsa fiyat nedir ?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55 -->-> Daha önceki mesaj 20:52 --

    abi sen polatlı/gabak köyünden misin ? ismin tanıdık geliyo ?
     
  8. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Evet kabaklıyım,tanıdıklarınmı var yoksa?
     
  9. kurbaa vak didi
    Çevrimdışı

    bi fiyat versen abi bide ?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12 -->-> Daha önceki mesaj 21:11 --

    7/8 aylık civarı elinde varsa ?
     
  10. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Özelden mesaj attım.
     

Sayfayı Paylaş