kuş yeminin içinde kırmızı yeşil plastikler

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve murat özmen tarafından 23 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. murat özmen
    Çevrimdışı

    murat özmen Site Bağımlısı

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]

    Arkadaşlar kuşumun yeminin içinde kırmızı yeşil birşeyler var ballı diye aldım ama ballı falan değil ayrıca birde kraker aldım ballı diye onunda resmen uzerine turuncu boya sürüp yemleri çubuga tutturmuşlar malesef kuşum henüz sebze falan yemiyor 3.5 aylık ondan mı bilmiyorum ve bulundugum şehirdede sadece bu bahsettiğim yemlerden var yardımcı olur musunuz. sebzeeye nasıl alıştırırım ?
     
  2. Duygu GÖKCEN
    Çevrimdışı

    Duygu GÖKCEN Profesyonel

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    O kırmızı hatta yeşil turuncu sarı renklileri de olan şeyler ekmek parçası ama sevdiğim kullandığım bir şey değil.
    Aldığım yemin içinden bunlar çıkarsa tek tek ayıklıyorum, yedirmeyin bunları vitaminli falan değiller..

    Ballı vitaminli kraker safsatası da kimyasal yığınından başka bir şey değil, sakın ha kullanmayın kuşlarınıza.

    Bunların yerine meyve sebze yedir.
    Henüz yemiyorsa bir çay kaşığının ucuyla meyve-sebze sularıyla tadına alıştır
    Mamalarına sebze meyve parçaları karıştır o şekilde alıştıkça yer.
     
  3. halilikocyigit
    Gizli

    kafesin içine bırak onlar istediği zaman yerler merak etme zorla yediremezsin zaten :)
     
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    zamanla alışır siz kafesinize asın marul , çilek , elma vb . o tırtıklamaya başlayacaktır merak etmeyin
     
  5. murat özmen
    Çevrimdışı

    murat özmen Site Bağımlısı

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    yanlız kuşum hiç kafese girmiyor sürekli dışarda akşam 10 da anca içeri alabilirim hava kararınca kafesi görünce kaçıyoo
     
  6. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenileri:
    26
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    ballı kraker almıssınız kımyasal madde ile yapıstırıyorlar onu. Kırmızı yeşil olan seylerde boyalı kurutulmuş ekmek parçaları
     
  7. murat özmen
    Çevrimdışı

    murat özmen Site Bağımlısı

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    cok teşekkkür ederim bilgilendirdiğiniz için
     
  8. halilikocyigit
    Gizli

    çilekle elmada yiyormu yaa :D elma neysede :D enteresan :=)
     
  9. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    benimkiler yiyo valla :D
     
  10. Halit Ç.
    Çevrimdışı

    Halit Ç. Süper Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2014
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    kivi bile yiyo :)
     
  11. halilikocyigit
    Gizli


    kiviyi duymuştum da kuru veya taze fark edermi yemesinde ?


    muz yermi ?
     
  12. Halit Ç.
    Çevrimdışı

    Halit Ç. Süper Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2014
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    bende şans eseri keşfettim, ben kivi yerken geldi tabağa kondu, verdim yedi, ben ne yesem oda yiyor şimdiye kadar bi sorun olmadı bizde :)
     
  13. halilikocyigit
    Gizli

    hmm :)) süper ozaman :D
     
  14. kivi55
    Gizli

    kivi55 Guest

    arkadaşım bildiğim kadarıyla onlar vitamin
     

Sayfayı Paylaş