petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşa banyo yaptırma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve AngryBirds tarafından 12 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. AngryBirds
    Gizli

    Arkadaşlar kuşu elimize aldık sonra bir tabağa su koyduktan sonra nasıl suya gitmesini sağlarız eleimizle musluga tutsakda olurmu?
     
  2. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    kuşu avuçlamayın. eğer elinize alışkınsa kafesin dışında kabın yanına parmağınızdan indirin. eğer elinize alışkın değilse kafesin tabanına bir kap su koyun
     
  3. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Aman diyim o şekilde yapmayın ..Siz bi kaba su koyun yada banyoluk takın zaten kendisi girer ve banyosunu yapar..
     
  4. AngryBirds
    Gizli

    Yeni aldığım kuşu serbest bıraksam kendi girer mi kafesine pek bilgim yok yeniyiz daha :D
     
  5. AngryBirds
    Gizli

    Birde kuşu elinize fln almayın diyor çoğu kişi avcunuza yani alıp sevmeyelimmi hiç :D
     
  6. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    1- yeni aldığınız kuş kendisi girmesi için alışması lazım şimdi girmez.
    2-avucunuza alıp sevmeyin güvenini alt-üst edersiniz. parmağınıza alıştırın yada omzunuza öyle sevin
     
  7. Doğanay YILDIZ
    Çevrimdışı

    Doğanay YILDIZ New Member

    Katılım:
    24 Mart 2013
    Mesajlar:
    209
    Beğenileri:
    0
    eğer elinize alışkın bir muhabbet kuşuysa yavaşca banyoya gidip lavob. suyunu açınız. suya yaklaştırdığınızda eğer ki istiyorsa suya kendini attığını görürsünüz
     
  8. HarrisonFord
    Gizli

    yakın zamanda merdiven boşluğuna bi kuş gelmiş aldık onu eski kuşun kafesine koyduk ben yokken pek alıştıramamışlar heralde ben geldikten sonra elime alıştı her ne kadar kafes dışında elimde durmasa da alıştı diyelim fakat işin kötü tarafı kuş çok kötü kokmaya başladı hayvan zaten korkak bi de banyo yapması lazım yapmyor kafesine su koyuyorum 2 3 gün öylece o su durdu girmedi dün gece poposunu kaşıyıp duruyo pislik yapışmış iyice bugün mecbur elime aldım yıkadım biraz onun için zor dakikalardı ama sabunu falan sürdüm iyice temizlendi hayvan başka çarem yoktu artık iyice pislenmişti hayvan bi sarı olunca kirler çok belli oluyor :)
     
  9. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    poposunu temizleyebilirdiniz ama sabunlu suyla yıkamak ilk defa duyuyorum doğada hayvan nerden bulsun sabunlu suyu umarım bişe olmaz
     

Sayfayı Paylaş