petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşları ayırmaya gerek varmı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Rassien tarafından 21 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    ben dişi kuşumu 1 aylıkkenden beri besliyorum şuan 8 kusur aylık 1 ay önce kadarda yanına erkek kuş aldık o da şuan 9 kusur aylık ama dişi erkeğe bazen kuyruğunu kanadını çekiyor fgalan erkek kuş ne zaman yemliğe gitse hemen o yemliğe gidip kovalıyor kıskanç şey erkek kuş onu seviyor dişi de erkeği seviyor ama bazen bu kıskançlığı ve fitne fesadı sevgisinin önüne geçiyor kafesinimi kıskanıyoır ? eskiden beri o kafeste durduğu için onu kıskandığından mı kıskançlık yapıyor ? şu anda kuşları ayırdım dişiyi başka bir kafese kattım bir süre bu kafeste kalmasınık planlıyorum mesela 1 aykadar sonra erkeğin yanına koymayı düşünüyorum ama kuşlarım kızışkın ikiside birbirinne çoğu zaman kur yapıp yem kusyorlar kaşıyorlar falan yuvaya giriyorlar ikiside hele dişi günün çoğunu özellikle akşam vakitleri yuvada vakit geçiriyor bazen kuşlar çiftleşcek gibi oluyor ikiide pozisyonu alıyor ama neden se erkek son hamleyi yapmıyor :) sizce tekrar birleştireyimmi hemen yoksa bir üsre ayrı mı kalsınlar birde demiş olyım dişi erkeği bazen dövüyor nadiren ama şiddetli değil
    biliyorum uzun yazdım ama okuyun nolu yavru almak istiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45 -->-> Daha önceki mesaj 23:38 --

    güncelllllllllllllllllllllllllll
     
  2. yusuf islam unal
    Çevrimdışı

    dostum dısı pozısyona gırıyorsa erkek ustune cıkıp halledemıyorsa erkek cıftlesmeyı bılmıyordur buyuk bır ıhtımal eger dedıgım gıbıyse erkegı degıstırmenı tavsıye ederım

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:48 -->-> Daha önceki mesaj 23:46 --

    erkegı aslında degıstırmene gerek yok bır yolu var ama senın ımkanların el vermıyecek sanırım cıftlesen yavrulu bır cıftle bırbırlerını gorecek sekılde olacak o zaman ogrenır mınık yavruların olur hı bu arada sakın televızyonda felan cıftlesme vıdeoları acma ıse yaramıyor :D XD
     
  3. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    hayır erkek ayağını dişinin üzerine atmıyor daha yeni alıştılar ondan galiba dişi pozisyonu alıyor erkek de ötüyo cıvıldıyo gözlerindeki iris falan belli oluyo falan
     
  4. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    Erkegi defistitmene gerek yok ikisde acemi olur öyle bebimkuslar 2. Kyluckasna yatacakonlarda bile oluyor. Disinin arada vurmasi normaldir. Aka yuvalikla ilgileniyorsa keske ayitmasaydin belkide senin gormedigin bi zamanda ciftlesmislerdir bilemezsin. Tekrar erkegin yanina koyman daha iyi olur aslinda.
     
  5. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    Buyuk kavgalari yoksa kuslarib ayirma yeni yeni alisiyolardir birbirlerine
     
  6. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    çok büyük kavgaları yok ama bi ara dişi erkeğin tüyünü yoldu bi keresinde
     
  7. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    Bir kereden bişey olmaz benim disi erkegin boynundan tutup tünekden sallandiriyordu :D :D
     
  8. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    :) :) benimki o zaman bişey yapmamış daha :D
     
  9. faramir33
    Çevrimdışı

    faramir33 Member

    Katılım:
    3 Eylül 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    valla aynı dert bende de var.yeni çift yapmaya çalışıyorum.bazen çok güzel anlaşıyorlar.öpüşme,yem kusma,kaşıma sonra birden hafif kavgalar sonra yem yerken rahat bırakmama,kuyrukla oynama ben anlamadım bu kuşları.ayırsam birbirle.rini arıyorlar ötmeler falan bir araya koysam kavga etmeler .off offf
     
  10. Göktug
    Çevrimdışı

    Göktug New Member

    Katılım:
    3 Aralık 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    0
    Hocam Kuş Çiftleşmesini bilmiyor diye ayırmak olurmu ne kadar düşüncesiz bir yaklaşım zamanla öğrenecek zamanla herşeyi bilecek sadece sabırla beklemek en iyisi kavgalara gelince hepimizin başında hemen hemen bu tür kavgalar var başka eş kuşların varsa yani tecrübeli onlarla yan yana koy kafesleri bakarak öğrensin ben öle yapıyorum ki başarılıda oluyorum hayırlı üretimler
     
  11. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    başka kuşlarım yok ama kavga etmemeye başladılar bakcaz artık şuan iyi gidiyoruz:)
     
  12. yusuf islam unal
    Çevrimdışı

    cıftlesırler sabret erkegın hazır degıl
     

Sayfayı Paylaş