petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşları mi hergün salsam

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yigit Ö tarafından 16 Ocak 2016 başlatılmıştır.

  1. Yigit Ö
    Çevrimdışı

    Yigit Ö New Member

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    5 tane kuşum var 3 erkek 2 disi hergün salsam olur mu?
    Genelde dışarda 30dakika falan kalıyorlar fazla uçmuyorlar zaten duvarlara 2-3 uçurtma çıtası taktim orada takılıyorlar sıkıntı olmaz demi?
     
  2. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
  3. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    0
    Neden olsun hergün egzersiz iyidir :). evi pisletmeleri dışında bir problem olmaz.
     
  4. Yigit Ö
    Çevrimdışı

    Yigit Ö New Member

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    Sorma annem bir tane kuşa tahammül edemiyordu şimdi 5 tane oldular saldıktan sonra süpürge tutuyorum peçeteyle peşlerinden koşuyorum
     
  5. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.814
    Beğenileri:
    273
    Çift olup yavru almak istenilmediğinde dışarıya çıkıp uçmaları sorun olmaz hatta faydalı bile olacaktır.
     
  6. Erdem AYGÜL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    387
    Beğenileri:
    23
    ben bi kac ay sonra kusuma disi alıcam annem kusları hep salar kafesde kıyamıyor. kuslar odalarda takılırsa yavru alamaz mıyım?
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Alırsınız ama daha zor alırsınız şans yani
     
  8. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.814
    Beğenileri:
    273
    [MENTION=2216]Yusuf Kürşat AKKUŞ[/MENTION] ustanın dediği gibi almak zorlaşır. Kafeste beraber olmaları birbirlerine alışıp eş olmaları için daha uygun.
     
  9. Erdem AYGÜL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    387
    Beğenileri:
    23
    Bi iki tane yavru alsam yeter zaten annem izin vermez kafesde durmalarina malesef
     

Sayfayı Paylaş