petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşlarım sizce çiftleşmeye uygunmu??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mustafa Demir tarafından 17 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    [​IMG]
    Arkadaşlar bu çiftimden yavru almayı çok istiyorum olurmu sizce?Önerileriniz nedir??
    [​IMG]
    Ve kuşların yaşı kaç yerliler mi?
     
  2. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Cevap veren yokmu :(
     
  3. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    çiftleşmeye uygun gibiler ama benim tavsiyem erkeği değiştirin. erkek kuş pek damızlık gibi değil.kuşlarınız yerli
     
  4. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Dişi kızışgın ama erkek kuşunuz kızışgın değil.
     
  5. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    kızışkın olmadığını neye dayanarak söylediniz.Eğer ceresi koyu mavi değil diye derseniz parçalı muhabbet kuşlarında cere pembe kalır :rolleyes:
     
    #5 Süleyman Mert DEMİRSOY, 17 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ağustos 2013
  6. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Evet neye göre söylediniz??
     
  7. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    erkek kus biraz kücük kalmıs yanında
     
  8. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Banada öyle geliyor yani olmazmı diyorsun??
     
  9. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    söylediniz derken? ben kızışkın değil mi dedim? damızlık gibi durmuyo dedim
     
  10. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Kardeşim olmaz diye bir şey yok ne hemen pes ediyorsun.İnsanların bile çocuk yapmaları bir süreç alıyor.Bu kadar sabırsız olursan işin zor.
     
  11. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Kusura bakma Mehmet abi ben yanlışıkla seninde mesajını alıntı yapmışın :eek:
     

Sayfayı Paylaş