petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşlarımın Cinsiyetleri ve ırkı Hakkında.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve İsmail ÇAPAN tarafından 28 Ekim 2013 başlatılmıştır.

?

Yeşil Erkek mi Dişi mi ? :D

Anketin kapanma tarihi 4 Şubat 2014.
  1. Erkek

    oy sayısı 0
    0,0%
  2. Dişi

    oy sayısı 3
    100,0%
  1. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    Selam Arkadaşlar bundan 1 hafta felan önce kuşlarımın resimlerini koymuştum fakat biraz tereddütte kaldım :confused:

    Çapkın;
    [​IMG]
    [​IMG]
    Bıdık;
    [​IMG]
    Yardımlarınızı bekliyorum..
     
  2. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    ikiside dişi
     
  3. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    Irkı ve yaşı kaçtır sence?
     
  4. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    3-4 aylık civarı ve yerli gibi gözüküyorlar.
     
  5. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam ikisi de dişi ve yaşları da 2-3 aylık civarı
     
  6. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    Erkek diye aldık ama hayırlısı olsun değiştircez artık :)
     
  7. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    bıdığın rengi güzelmiş
     
  8. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    Karamsar olmayın :D [​IMG]
    Edit:1. ve 2. resimler biraz bulanık cepten çekmiştim :rolleyes:
     
  9. Y.Emre Aydın
    Çevrimdışı

    Öncelikle maşallah diyelim.
    Irkları Yerli gibi gözüksede Bu fotolara bakarak Irkları için net birşey söylemek zor. Tünekte dururken net olarak foto görmek lazım.

    Cinsiyetleri de dişi.Erkek diye sattılarsa hemen geriye götürün.... 2 side dişi.
     
  10. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    Güncell ++++++++++
     
  11. Doğuş ŞEKER
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    11 Mart 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    2side yerli ve dişi
     
  12. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam ilk resimdeki yeşille son resimdeki yeşil aynı mı yani Vallahi hiç benzemiyo ceresi ama son resimde de erkek gibi ya
     
  13. İsmail ÇAPAN
    Çevrimdışı

    ilk resimi 3 mp telefonla çektim son resmide şimdi fotoğraf makinasıyla :rolleyes:
     

Sayfayı Paylaş