petshop

                   

Kuşlarımın ırkı yaşı nekadar yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve umut aktaş tarafından 31 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member
    Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    BU ARALAR ÇOK KONU AÇTIĞIM İÇİN KIZAN ARKADAŞLARIM VAR AMA KUŞUMUN KAÇ AYLIK VE IRKINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM HERKEZ AYRI BİŞEY DİYORLAR 1 YAŞINDA DİYEN VAR 4 5 AYLIK DİYEN 2 3AYLIK 7 9AYLIK DİYEN VAR ANLAMADIM Bİ İYİ ANLAYAN BİRİ SÖYLEYE BİLİRSE ÇOK MEMNUN OLURUM 20140330230454.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230512.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230524.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230529.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230540.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230632.jpg (2560 x 1920 pixels)
    20140330230644.jpg (2560 x 1920 pixels)
     
  2. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    2
    beyaz kuşlarda biraz zor belli oluyor. 5-6 aylık bence . şunuda söylim 9 aydan büyük değil.
     
  3. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member
    Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    kadir abi sence bu na birtane dişi alsam nasıl olur ve kac aylıkda çiftleşirler
     
  4. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    2
    çiftleşme konusu sabır işi biraz. En az 3-4 ayı var çiftleşmek için. yanına eş alabilirsin tabi. alırken aldığın yer ile konuş anlaşamazlarsa gelip değiştirme garantisi al.
     
  5. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member
    Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    teşekkür abi güncellll

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18 -->-> Daha önceki mesaj 21:59 --

    güncelllll
     
  6. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Güncel olan ne anlayamadım.:)
     
  7. baskentli06
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    2
    arkadaş göz çemberi oluşmuş kuşun nasıl 6 aylık oluo onu anlamıorum o zaman biz boştan yere kuş bakıoz arkadai kuş yerli 1 yaşını geçmiş erkek bu kadar kardeş tmm alışrsan kızgın dişi es tutarsa yavru alınır
     
  8. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    Kardeş kuşun 1 yaşını geçmiş olması için göz çemberinin bembeyaz olması gerekiyor çember açık gri civarında ve flaş da daha açık gözükmüş kuş 5-6 aylık iyi bak bence
     
  9. Gürcan Kurt
    Çevrimdışı

    Çekilen fotoğraflarda flaşın etkisi de var yani 1 yaşında olamaz Bedirhan'a katılıyorum 6 ay civarı falan.
     
  10. Murat KILINÇARSLAN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    14 Mart 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    0
    6-7 aylık bir kuş bu
     
  11. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member
    Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ederim dier arkadaslar aziz sen benim açtığım konulara ters çıkmaktan bıkmadınmı
     
  12. Doğuş ŞEKER
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    11 Mart 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    5 6 aylık civarında bir kuş
     
  13. beyaban
    Çevrimdışı

    beyaban Guest

    Kuş yerliye benziyor ve erkek . Ayırca kuş 6 aylıktan büyük olduğu kesin. Çiftleştirmek veya yanına eş alman için 2 veya 3 ayın var ve dişinin erkeği kabullenip bi yavruluk alıp dişinin o yavrulukjla ilgilemesi lazım.
     
  14. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    6
    Kuşu hiç beklemeden eşe atabilirsiniz , kızışmış olması için illaki cerenin koyu olmasını beklemeye gerek yok , eş almayı düşünüyorsanız direk alıp yuvalığı takabilirsiniz.

    Ayrıca kuş tüy dökümünde , hızlı şekilde tüy dökümünü atlatması için mama ve vitamin takviyesi yapmalısınız.
     
  15. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    13
    kuşum göz rengi değişmiş resmen 1 yaşını gecmiş bir kuş bu arkadaşlar
     
  16. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    nasıl olur Cem abi gözündeki halka beyaz değil ?
     

Sayfayı Paylaş