petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşların cinslerini ve tahmini yaslari nedir

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve kartall82 tarafından 14 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    ARKADAŞLAR BENİM KUŞLARIN CİNSLERİNİ VE TAHMİNİ YASLARİ NEDİR ŞİMDİDEN TSK EDERİM..
    BAZILARI KUŞLARA ERKEK BAZILARI DİŞİ DİYOR BİR YARDIMCI OLURSANIZ ONA GÖRE KUŞLARDAN BİRİNİ DEĞİŞTİRİCEM TABİ TAHMİNİ YAŞIDA ÖNEMLİYMİŞ ONUDA BELİRTİRSENİN İYİ OLUR

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 kartall82, 14 Eylül 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Eylül 2013
  2. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    daha net fotoğraf eklemelisiniz bu fotoğraflara göre ikisi de dişi
     
  3. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Kuşların ikiside dişi 6-7 aylık gibi duruyo ama fotoğraf net bi kaç net fotoğraf koyarsan daha doğru bilgi verebiliriz
     
  4. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    İkiside 1 yaşlarında dişi.
     
  5. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    evet arkadaşlar şimdi sanırım olmuştur yeni resimler ile kesin birşeyler söylersiniz
     
  6. calculus07
    Çevrimdışı

    calculus07 Member

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    0
    ikiside dişi
     
  7. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    kuslarınızın ikiside dişi yaklasık 7 aylık civarlarındalar.
     
  8. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Bu ikinci aynı konunuz! Kuşların ikiside dişi.
     
  9. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    teşekür edrm arkadaşlar yarın birini erkek ile değiştireyim
     

Sayfayı Paylaş