petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

KUŞLARIN DIŞKISINI YEMESİ ve ALINACAK ÖNLEMLER

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bilgi Bankası' forumundadır ve muhabbetkusu tarafından 17 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Muhabbet kuşunuzun dışkısını yemesini engellemek için yapılacak en doğru şey tabanında tel ızgara olan kafesler kullanmaktır. Kuşunuzun dışkısı tel ızgaranın altındaki bölmeye düşeceği için kuşunuzun dışkısını yemesini büyük ölçüde engellemiş olursunuz.

    Dışkı yeme davranışı genelde vitamin, mineral eksikliği ve kötü beslenme kaynaklıdır. Kuşunuzun bakım koşullarını tekrar gözden geçirmeniz gerekir
    Yavru kuşlar özellikle yuvadan indikten sonra kendi dışkısını ve ebeveynlerinin dışkısını yer burada korkulacak bir durum söz konusu değildir. Çünkü yavrular daha yem kırmayı öğrenemedikleri için dışkıda sindirilmemiş olan besinlerle beslenirler. Peki yavrular neden hasta olmaz. Yavrular aynen insanlarda olduğu gibi doğal bir bağışıklıkla dünyaya gelirler. Yavrular için Dışkı yemenin risk haline geldiği evre tamamen anneden bağımsız olduğu evredir. Yani kısacası yavrunun yumurtadan çıktığı günden itibaren 50-60 gün sonrasında dışkı yemek artık yavrular içinde risk oluşturur.
     
  2. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Teşekkürler....
     
  3. BydmR
    Çevrimdışı

    BydmR New Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    0
    Anlatım için sağol :D
     
  4. Hilal Mutlu
    Çevrimdışı

    Kafeste değil de dışarıda olduğunda ağzına alıp sağa sola dağıtıyor. Gaga taşı var, kumu da. Vitaminli yemeği de... bir tek şu kemik bitti ondan gerek.
     
  5. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    0
    Eyvallah bilgi için.
     
  6. Duygu Nalbant
    Çevrimdışı

    Bilgi için teşekkür ederim .
    Ben her gün kafesi temizliyorum fakat aldığım kafeste tel yoktu ama sürekli kontrol altında ve temiz bir evi var ama bazen dışarıdayken farkına varmadan dışkısını ağzına alıyor ve tekrar parça parça kusuyor başka yere bir zararı olur mu çok en fazla 2 kez filan yapmıştır yoksa hep takip ediyorum dikkat ediyorum sağlığı için
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu dışkısını neden yer