petshop

                   

Kuşum acayip çok tüy döküyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Mehmt DEMİR tarafından 18 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşum acayip tüy doküyor kendisi 1 yaşında felan .Çokda güzel bir kuş.Sarı.Adı Limon Napmalıyım?
    Fotoğraflar:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Eğer bu bi hastalıksa yanındaki kuşa bulaştırma gibi bi durumu varmı? Yardım edermisiniz.

    Edit:Arkadşlar eklemeyi unutmuşum mantar olabileceği için mantar tedaviside yapıyoruz krem ve oksijenli suyla.Ama fazla işe yaramadı sanırım.Şuan daha kötü durumda
     
    #1 Mehmt DEMİR, 18 Ağustos 2015
    Son düzenleme: 18 Ağustos 2015
  2. Yağız Bulut
    Çevrimdışı

    Yağız Bulut New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    0
    sitemizde fransız tüy dökümü hastalığı var bakabilirsin istiyosan yalnız cok kötü olmuş hocam kuşun hali
     
  3. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Fransız Tüy Dökümümüdür sizce? Evet çok kötü ama geldiğinde çok güzeldi böyle kafeste ters durup şov yapıyordu eski haline dönermi ordakileri yapsam?
     
  4. Yağız Bulut
    Çevrimdışı

    Yağız Bulut New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    0
    bu kuşu kesinlikle veterinere götür
     
  5. EMRE3737
    Çevrimdışı

    EMRE3737 New Member
    Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    bencede veterinere götür kardeşim belkide hastalıktandır
     
  6. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Bu kusu acil anlayan bir veterinere gotur. Ishalde var buyuk ihtimalle kusta. Diger kusla da ayir. Gecmis olsun.
     
  7. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar götürdüm onunda bişey anladığı yok ölür bu dedi vitamin verdi yolladı.O yüzden buraya yazdım zaten.İshal olduğunu nerden anladınız bu arada?

    Edit:Diğer Kuşla Ayırdığım zamanda stresten tüyünü yoluyo bu sefer daha kötü oluyor.
     
    #7 Mehmt DEMİR, 18 Ağustos 2015
    Son düzenleme: 18 Ağustos 2015
  8. Berkay ERDİNC
    Çevrimdışı

    Berkay ERDİNC Well-Known Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.280
    Beğenileri:
    81
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    izmir
    kanama oluyrmu kanat ve kuyruk tuylerındekuş kaç aylıkken kanat ve kuyruk tuylerı dokulmeye basladı.ayrıyetten @Gökhan ERKAN beyın dedıgı gıbı ishal.cektıgınız resimlerde kafes tabanına bakılması yeterli ishal oldugunu anlamak için.
     
    #8 Berkay ERDİNC, 19 Ağustos 2015
    Son düzenleme: 19 Ağustos 2015
  9. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Kanatında Ufak bir kanama var ama acı çekmiyor sanırsam hiç cırlamıyor çünkü.5 Aylık felanken dökülmeye başladı.Öyle bi hale geldiki yanındaki kuş artık onu tanıyamıyor istemiyor.Oysaki ilk geldiğinde öpüşüp oynamışlardı.Bu Arada ishal için napabilirim? Kuyruğu ise yaklaşık 9 aylıkken gitti dahada gelmedi bi kere geliyo gibi oldu onuda kırdı.Dahada gelmiyor.Lütfen Yardım Edin kaybetmek istemiyorum kendisini gözlerini kapatmaya başladı acayip tüysüz.Görseniz korkarsınız.O derece

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:51 -->-> Daha önceki mesaj 14:10 --

    Adminlerim konuyu sabitleyebilirmi lütfen daha çok kişinin görmesini istiyorum çünkü gün geçtikçe kötüleşiyo.Bide yanındaki kuş onu istemediği için sinirden tüylerinide yoluyo lütfen .Uzman veterinerlerimiz bi el atsınlar.
     
  10. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    9
    tüy diblerinde kanama varsa fransız tüy dökümü olabilir aşağıda linkini verdiğim konuyu bir incele istersen

    http://www.muhabbetkusu.com.tr/hast...-dokumu-hastaligi-tedavisi-g0rky06-25006.html


    kendi tüy yoluyorsa acı sprey var tüyyolmaması için birde boynuna halka takılıyor onları araştır istersen
     
  11. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Ishal icin aspur, pirinc lapasinin suyu ve ben reflor veriyorum ilac olarak. Tuy icin de aci sprey, ve boyna takilan halkalar var tuylerini yolmasini engellemesi icin.
     
  12. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar orda bi arkadaşın dediği gibi kuşları ayırdım ayırdığım gibi kuş öldü.Çok teşşekürler gerçekten (!) Konu kapanabilir.
     
  13. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    9
    kuş ayrıldığından ölmemiştir bence hastalığı son safhasına gelmiştir ondan ölmüştür

    ayır diyen kişi hastalık bulaşıcıysa diğerinede bulaşmasın diye sana ayır demiştir diye tahmin ediyorum ben
     
  14. Oktay BOZACI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2014
    Mesajlar:
    266
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle adınıza üzüldüm.

    Ancak tavsiyeyi söyleyen arkadaşa gösterdiğiniz bu tavır çok yanlış. Arkadaşın dediği son derece doğru. Kuş ayrıldığı için ölmemiştir zaten yeterince kötü hale gelmiş, bari diğerine bulaşmasın.
     
  15. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    119
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    Paraniza kiyip adam gibi bir veterinere goturseydiniz kuşu kurtarabilirdiniz belki. Oyle usluba boyle uslup
     
  16. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Kardeş kuş kendi tüylerini yolmuş sinirden yerdede ağlıyodu en son gördüğümde.Okula gittim geldiğimde kuş ölmüştü.Ayrıca veterinerede götürdüm ölücek diyip 5 liralık bi vitamin verdiler 50 lira istediler.Bilmeden konuşmayın.
     
  17. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    119
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    Hastalanan kuş diger kuslarin yanindan ayrilir. Ağladigini nerden anladin kuşun. Kendi tuylerini yolmasi besbelli baska sebepten. Asil bilip bilmeden konusan sensin
     
  18. MehmetBehram
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Dostum burdaki herkes bu canlilari sewdigi icin burada hic kimse bu kuslarin olmelerini hasta olmalarini istemez herkes birbirine yardimci olmak istio bence fazla uzatmanin manasi yok allah bi daha yasatmasin uzucu bi durum birbirimize saygili olalim lutfen


    Family is Sacred !
     
  19. Mehmt DEMİR
    Çevrimdışı

    Mehmt DEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    ************
     
    #19 Mehmt DEMİR, 21 Ağustos 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ağustos 2015
  20. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    119
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    ************
     
    #20 Doğukan Hazar, 21 Ağustos 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ağustos 2015
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş