petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kusum benden korkmus mudur

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ayberk Köse tarafından 23 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Ayberk Köse
    Gizli

    arkadaslar dunden beri kusumu kafes icinden seviyorum fakat dun kanadini cirparken korktum elimi birden cektim o da korkup telleri yapisti bugun ise severken ottu bem gene panik yapim ani hareket yaptim kus gene kacti kusumun bana guveni gitmis midir elimi sokmaya cesaret edemiyoum simdi
     
  2. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Böyle ufak şeylerden korkmana gerek yok.. Eğer kendine güvenin yoksa elini sokup kuşuda korkutma güvenin yerine gelince elinden yem yedirmeye calış hayvanın güvenini kazan.

    3310 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
     
  3. Ayberk Köse
    Gizli

    guvenimi toplayip yarin elimden yem yedirmeye calisicam insallah benden sogumamistir
     
  4. SeRDaR ŞeN
    Çevrimdışı

    SeRDaR ŞeN New Member

    Katılım:
    6 Eylül 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    bi sorun olmaz unutuyorlar 1 2 saat gçsin yine seversin ne kadar alışmış olrsa olsnu ani hareketlerden korkuyorlar canını yakmadıgın ve ani hareketler yapmadıgın sürece korkmaz
     
    #4 SeRDaR ŞeN, 23 Eylül 2014
    Son düzenleme: 23 Eylül 2014
  5. Memo9593
    Gizli

    Memo9593 Guest

    Eskiden bende hep korkardırdım ve sizi ilk kez ısırdığında cok kötü tepki vermeyin sakın yoksa alışır,hata hiç tepki vermeyin.
    Bide kafesten çıkarınca üstünüze uçabilir bişey yapmayın sakın.

    Yapmayın diyom cünkü ben yaptım bu hataları :/
     
  6. Cem TANIR
    Çevrimdışı

    Cem TANIR New Member

    Katılım:
    8 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Isırma konusunda tepki vermeme konusunda kesinlikle katılıyorum. Bi ara benim mubiş kızıştığı dönemlerde omzumda dururken kulağımı ısırıyordu güzel bir şekilde :D tepki vermeyince baktı birşey olmuyor gelip kulağıma konuşmaya başladı ısırmaktan vazgeçti :D
     

Sayfayı Paylaş