petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kusum benı sevmıyo nasıl alıstıracagım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Evcilleştirme ve Eğitim' forumundadır ve bilgeminnos tarafından 30 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

  1. bilgeminnos
    Çevrimdışı

    bilgeminnos Active Member

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    44
    burdakı alıstırma yazılarını bende okudum ama onlar kesınlıkle avuclamamıs benıse once ıshalden dolayı avuclayarak yedırdıgım zamanlar oldu ve sımdılerdede yaglı salataya tabagına kondu korkub debelendı ve altı yag oldu sonra temızleyım derken kus kucucuk kafasıyla heryerıne bulastırdı daha eve gelelı bır hafta oldugu ıcın suyada yıkanmayada alısmamıstı ve zorla once sadece su ıle sonra (dalınle emınım tepkı verenler olacak ama carem yoktu ) zorla yıkadıgım ıcın emınım asırı tepkı alıcam ama yaglı kusumun durmadan kasınmasına hatta huzursuzluktan uyuyamamasına dayanamadım kendıde yıkanmayınca benım ıcın zor olan o kararı aldım ve yıkadım

    kalbı o kadar attıkı korkudan gıdecektı kus durmadan cıyakladı zaten bı dk ıcınde yıkadım kafesıne koyduktan sonra odama gıdıp bunu yatıgım ıcın aglamaktan mahvoldum sınır krızı gecırdım kusla bırlıkte sok gecırdık

    gelgelelım soruma bu kus bana nasıl alısacak:( ılk gun bıle daha sıcakkanlıydı ben harıc herkesın elınden yem yıyor kerata nasılda tanıyor benı sanırım bu gunlerı hıc unutmayacak zaten bu sabah bı kac sanıyelıgıne ılk kez parmagıma cıktı oda bı kac sanıyelıgıne
    gunun tum saatını kusun dıbınde gecırmeye calısıyorum yemeklerı bıle kafesın dıbıne tasıyıb yıyorum neselensın dıye turlu sebeklıkler yabıyorum ama yok asama kaydedersem paylasıcam burada

    ve son olarak koye goturecegım ıkı bucuk saatlık yol bızı beklıyo kusu goturucegım tabkıde onerılerınız fıkrınız varsa beklıyorum
     
  2. bilgeminnos
    Çevrimdışı

    bilgeminnos Active Member

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    44
    bu arada sabah uyanınca hıc otmuyo ben ne zaman uyanırsam ve salona gırersem otmeye baslıyo ıster 8 ıster 1 de uyanım o saate kadar sessızlık ıcınde bızımkılerı ızlıyomus tuhaf bı kus
     
  3. bilgeminnos
    Çevrimdışı

    bilgeminnos Active Member

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    44
    sızce banada alısırmı yoksa omur boyu kın tutarmı aslında alısır dusunuyorum ama ugrastıracak
     
    #3 bilgeminnos, 30 Temmuz 2016
    Son düzenleme: 30 Temmuz 2016
  4. brksnck
    Çevrimdışı

    brksnck Member

    Katılım:
    27 Eylül 2015
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    7
    Benim kuşumda hastalandı iki hafta elimle tutup şırıngayla besledim ondan sonra kuşta elime karşı hep tedirginlik vardı elime geliyor ama birden ısırıyordu üstünden 4 ay geçti yeni yeni unutmaya başladı. artık daha az ısırıyor biraz zaman lazım :)
    Benim kuşta tam tersi sadece bana geliyor benden başka kimseye gitmiyor. İlk defa insan seçen bi kuşum oldu
    Aldığımda da çok tedirgin bir kuştu iple oynamayı çok seviyordu bende başta kapısına koydum dışarı çıktı, elime koydum elimde oynadı, yanıma koydum onun için geldi sonra merak edip yanıma yanaştı öyle öyle alıştı artık kafamdan inmiyor. başlarda elimle yem beslemeye çalıştım yedi kaçtı sonra bunu denedim böyle alıştı oynadığı bi oyuncak varsa sizde deneyebilirsiniz. Sizi görünce sinirli gibi ötmüyorsa sizi sevdiğindendir bence benim kuşta sadece beni görünce ötmeye hareketlenmeye başlıyor onun dışında boş boş bakıyor:)
     
    bilgeminnos bunu beğendi.
  5. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Merak etmeyin kuş size alışacaktır ben birazdan bazı tavsiyeler vereceğim.Ben kuşlarımda uyguladım ve hep başarılı oldu. Öncelikle kuşu daha alalı 1 hafta olmuş ve hemen salmışsınız en başta yaptığınız hata bu olmuş. Etrafı tanımadığından paniklemiştir. Öncelikle kuşu 1 ay kadar sakın kafesten çıkarmayın. Kuş bu süreçte kafesine size ve odaya alışacaktır. Siz de bu esnada elinizin yavaşça hergün kafesin üzerine koyup onla kısık bir sesle konuşun. İsmini tekrar eden cicikuş vs konuşun. Yemini suyunu koyarken yavaşça davranın paniklemesin. Bu şekilde 2 hafta onla ilgilenin. Daha sonra kalan 2 haftalık süreçte de kafesin içine parmağınızı yavaşça sokup kısık sesle konuşun ona yaklaştırmayı deneyebilirsiniz. çırpınırsa elinizi çıkarmayın ama kuşdan uzaklaştırın parmağınızı. Zaten zamanla alışacaktır. Parmağınızın ucuna bir kısım yem koyup deneyebilirsiniz.Bu süreç biraz sabır ister ancak. Zamanla böyle alışacaktır ve parmağınıza elinize alıştığında da kafesten çıkarmaya başlayın. Kolay gelsin :)
     
    bilgeminnos bunu beğendi.
  6. bilgeminnos
    Çevrimdışı

    bilgeminnos Active Member

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    44
    ben yulafı denedım uzun teredutten sonra geldı ipıde sevıyobakalım onla denerım bıde kusla yanı benı gorunce sınırlı gıbı otmuyo sankı ama yuksek sesle otuyo neyse bugunde kafesten cıkartın dıye yamadıgı kalmadı bızde cıkardık ablam merdıven felan yaiptı bende sımdı yaklastırdım m parmagımı bıcryyy dıyip kactı anı hareket etmedım cok yavas yaklastım ama korktu sanımırım tekrar yaklastım gerı gerı gıdıncede azorlamadım bakalım kafeste oldugu zamanda kafes ıcı egıtımı yaıyorum
     
  7. bilgeminnos
    Çevrimdışı

    bilgeminnos Active Member

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    44
    youtubede bırı vardı o uzun sure bekletmenıze gerek yok ıkı uc haftada cıkartmayın dıyene bakmayın kus bı kac gun kaldıktan sonrada korkmaz duvara carmaz dıyodu (adem oguz) vıdeolarını sevdıgım ıcın onun dedıgını yatım ama yanlıs oldugunu anladım cunku kafes ıcı egıtımı dıye bısey var sımdı kafeste durmadıgı ıcın zorlanıyorum su saate kadarda cıldırdı zaten tunekte ılerı gerı ters taklalar kafeste bas asagı dolanmalar tabı kıyamayı cıkarıyoruz ıkı uc gun oldu dısarıya alısalı ama ıcerı gırmıyo eger dedıgınız basa sarın bı ay kafes ıcı egıtımı dıyosanız su anda cokzor kusa ezıyet olur gıbı ama ıkıncı dedıgınızı her aksam sabah yaıyorum ksık sesle yaklasarak armagımı ıcerı soku sevıyorum ozellıkle karısık yemdekı yulafları cıkarı odul yemegı yatım yulafla yaklasınca korkmuyor tedırgınlıgı gıdıyo en sevdıgı yem oldugu ıcnde elımden uc dort dklık tedırgınlıkten sonra yıyo cevabınız ıcın tesekkurler:)
     
  8. grand ahmet
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    11
    Benim de başıma geldi kardeşim dert etme hastalığı geçtiyse eğer kendi haline bırak kuşu yani kafesini aç eve kendisi çıksın sen elinde marul vb yiyecekler tut kuşu avucuna alma alışsın kuş seni bildiği için sana ötüyor benim kuşum da öyle kardeşimi görünce saklanıyor tanımıyor çünkü ev boşken felan oda yani kendi kendine konuşmaya çalışıyor kafesin altında ama malesef kuşum dişiymiş çok büyük derdim var
     
    bilgeminnos bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş