petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum Birden HAREKETLENDİ YARDIIIIIIIM :D

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mete AYVALI tarafından 10 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Mete AYVALI
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar Antibiyotik içince hareketlendi kuş elime çıkıyor delirdi sanki sarhoş gibi kafasını öteye beriye çevirip birden elime atlayıp öpüyor öpücük veriyor omuzuma kafama tırmanıyo kafamdan aşagı sarkıp gözlerime bakıyo bi yardım yan etkimi bu yan etkiyse zararlımı zararsızmı
     
  2. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    Dozunu fazla kacirmayin sakin
     
  3. Mete AYVALI
    Çevrimdışı

    bana suyunu çeyrek koycaksın 2 damla damlatcaksın dedi ordaki veteriner bende öle yaptım nasıl kullanıldıgını bilen birisi varsa söliyebilirmi acaba !! ve günde kaç kez filan
     
  4. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Hocam ne için kullanıyorsunuz ne kullanıyorsunuz bunları soylerseniz bilgisi olan arkadaşlar yardimci olur..

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
     
  5. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    dozdan deildir bence ama aşırı doz toksik etki yapıp dahada kötu yapar mustafa hocamın dedigi gibi hizli iyilesir fazla dozla deyip abartmayın ilacı hareketlı olmasıda bence vücut direncinin artmasındandır
     
  6. Mete AYVALI
    Çevrimdışı

    buğra abicim nasıl kullancam bi bilgin varmı doz hakkında

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:13 -->-> Daha önceki mesaj 22:11 --

    Üst Solunum hastalıkları hıçkırıyor + dün 16 kez ard arda aralıksız hapşurdu ve bunu genellikle yapıyor
     
  7. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Hangi ilacı kullanıyorsunuz?

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
     
  8. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Ben bu ilacı ilk defa gördüm , veteriner verdi galiba size , ama arkadaşların dediği gibi herhangi bir rahatsızlık yok ise dozajı aşmadan az miktarda ilave edin..
     
  9. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    vallaha ilac toz ise genel kullanim dozu yaziodur prospektuste ilaci ilk defa gordum ama buyuk ihtimalle yarim suluga 3-4 princ tanesi kadardir ama yalan solemiyim tam bbilmiorum maalesef
     
  10. Mete AYVALI
    Çevrimdışı

    işte veteriner bana suyu çeyrek doldurcan 2-3 damla dedi ama bu seferde sarhoş gibi kafayı yedi ama şimdi sakin
     
  11. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    veterinerin dedigini uygulayın.
     

Sayfayı Paylaş