petshop

                   

Kuşum evde yalnız kalsa sıkılır mı?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve emre aybi tarafından 1 Aralık 2015 başlatılmıştır.

  1. emre aybi
    Çevrimdışı

    emre aybi New Member
    Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar ben 2hafta önce 2,3 aylık bir muhabbet kuşu aldım her gün çalışıcam yani 7,8 saat cumartesi pazarlarıda bir yere gidicem muhabbet kuşum sıkılırmı ve ya ona bir şey olurmu bana küsermi ne yapabilirim :confused:
     
  2. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member
    Üye

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
  3. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    öncelikle mrb bu ve benzeri konu açan arkadaşlar var kısa zaman önce biraz araştırırsanız size yorum yazılmasını beklemeden farklı yorum ve bilgilere ulaşırsınız.
    kuşunuza oynaması için kafes içerisinde zilli toplu oyuncaklar asarsanız sıkıldıkça oynayacaktır. yemini suyunu ihmal etmeyin arada mama ile neşelendirip akşamda bolca ilgilenirseniz düzeninize alışacaktır.tek olduğu için aydınlık bir yere koyarsanız bunalıma girmez cam önü daha uygun olur perdeyide açarsanız dışarısıda ilgisini çekecektir.güle güle besleyin.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:19 -->-> Daha önceki mesaj 10:18 --

    diğer açılmış konu hakkında yusufcukh sana yardımcı olmuş.
     
  4. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Gülşen ablanın ve yusuf abinin dedikleri gibi :) bnmde kuş 6 dan 3 e kadar yalniz yalniz dedigim annemler felan evde ama.ilgilenmiyorlar tiksiniyorlarmis :( zilli oyuncağı var onla oynadigini hiç gormedim agac dali var onun daliyla oynuyi onu kemirerek zaman geçiriyor tavsiye ederim :)

    SM-G313HY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. emre aybi
    Çevrimdışı

    emre aybi New Member
    Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    peki arkadaşlar geldiğimde onunla nasıl ilgilenebilirim yani nasıl eğitebilirim (onla konuşarak mı elime alarakmı) aslında daha öncede muhabbet kuşu besledim bu 4. ama daha önceden evdeydim nasıl eğitiğimi hatırlamıyorum.
     
  6. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member
    Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    Youtubeye muhabbet kuşu eğitimi 1 yaz beyaz sakallı bi adam var berberde onun yöntemi çok iyi kesin alışıyo bnm kuş az buz olsada ilk gun elime geliyodu :) gerisi zamana kqlmiş

    SM-G313HY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.124
    Beğenileri:
    177
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Oyun için işe yarayacak şeyler:
    Şöyle bir oyuncak ==>

    [​IMG]


    Şöyle bir kemirme tahtası ==>

    [​IMG]
     
  8. emre aybi
    Çevrimdışı

    emre aybi New Member
    Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    sağolun arkadaşlar
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşlarının canı sıkılır mı

    ,
  2. 2 muhabbet kusu evde tek kalınca canları sıkılır mı

    ,
  3. Muhabbet kusu evde tek canı sıkılır mı

    ,
  4. kuslar evde 2 gun yanliz kalinca ölurmu,
  5. muhabbet kuşu yalnızlıktan ölür mü,
  6. muhabbet kusu kusermi,
  7. muhabbet kusu yalni sikilirmi