petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum hakkında sorularım tecrübeli kişiler bakabilir mi?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Gizem TÜRKCAN tarafından 30 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Merhaba kuşumu alalı 2 gün oldu. Kafesin içinde titreyerek beni izliyor.Elime alışması için yavaş yavaş kafesin dışından elimi göstererek yavaş hareketlerle kafesin kapısını açıp işaret parmağımla ensesini yanaklarını seviyorum kaçmıyor ama korkuyor.

    Yemek yediğini henüz hiç görmedim.Yemlikleri bulamaz diye yumurta koyma kabına biraz yem koydum ondan az bir şey yemiş.Ama her yere döküldüğü için boşaltmak zorunda kaldım kabı.Umarım yemlikleri bulabilir.

    Fotoğrafını çekmek için kafesin dışına çıkarmak istedim delirdi parmağa konmayı bilmiyor henüz.Elime alıp çıkardım çok sıkmadığım için kaçtı ve hafifçe duvara çarpıp düştü sonra yerden alıp kafese koydum öyle çektim.Çok korktum umarım bir zarar görmemiştir.Şimdi de tünekte uyukluyor ona baktığımı hissedince hemen düzeliyor.Bir de esner gibi ağzını kocaman açıp kapatıyor arada bir.Bir problem olur mu?

    Ayrıca kuşumun cinsiyetini, yaşını, ırkını da öğrenmek istiyorum. Ceresi eflatunumsu morumsu lilamsı bir renk. Aldığım petshop kendi üretimleri olduğunu söyledi erkekmiş umarım doğrudur.Öttüğü zamanlar kısa kısa cızırtılı sesler çıkarıyor konuşacakmış gibi.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Hocam kuşunuz erkek, yaşı konusunda emin olmamakla birlikte 3aylık..

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27 -->-> Daha önceki mesaj 23:19 --

    bu arada hocam birkaç şey söylemek istiyorum izninizle..

    Kuşu 15gün kadar dışarıya salmayınız,size ve eve alışma sürecini düşünelim.

    Ayrıca suluk tüneğin yanında duruyo kuş yana eğilip içebilir fakat daha kolay içebilmesi için öne eğilip içebileceği şekilde yerleştirirseniz daha rahat olacaktır su ihtiyacını gidermek.Yani tüneğe parelel koymalısınız
     
  3. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    erkek ve 2 aylık civarları gibi maşallah
     
  4. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Anladım, hemen düzeltiyorum suluğunu.Çok teşekkür ederim uyarınız için. :)

    Bir de ırkını sormak istiyorum aslında çok önemli değil ama aldığım adam büyüdüğünde kocaman olacağını İngiliz olduğunu söyledi ne kadar doğrudur bilmiyorum ama...
     
  5. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    çek ya da yerli
     
  6. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Irk konusunda pek bilgim yok, daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
    Suluk konusunda rica ederim, çok uzağa da koymayın hemen önünde olsun eğilince yetişsin sorun yoktur :)
     
  7. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    kuşunuz yerli
     
  8. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Hemen önüne taktım tünekte durarak içebilir umarım.Sütten ağzım yandı bir kere bir daha alışana kadar dışarı çıkarmaya çalışmam kuşumu. :) Isırmayı bilmiyor henüz umarım öğrenmez.Elime alışsın diye kafesin içine parmağımı sokup sevmemde bir sakınca var mıdır?
     
  9. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Takip edersiniz suluk konusunu içebilcek yerdeyse tamamdır.

    15gün kadar çıkarmazsanız sorun olmaz. Tabiki kafes içinde ufak ufak sevip kendinize alıştırmalısınız.. Isırma konusunda da ilk bir hafta kadar korku ve çekinmeden dolayı pek ısırmaz bir hafta sonra yavaş yavaş başlar fakat erkek kuşlar dişiler kadar çok ısırmaz.İlginizi eksik etmeyin size alışması kolay olacaktır henüz yavru olduğu için
     
  10. rock
    Çevrimdışı

    rock Member

    Katılım:
    14 Ekim 2013
    Mesajlar:
    250
    Beğenileri:
    0
    Çabuk alışması için devamlı oturduğunuz koltuğun yanına koyun. Koltuk hizasına koyun. Odaya ev halkı girip çıktıkça görür yanında oturdukça alışır. Yükseğe asmayın.
     
  11. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Salonda değil benim yattığım odada duruyor kuş, ben yatağın üzerinde bilgisayarla uğraşırken aynı hizada oluyoruz zaten olduğu yerde sürekli beni izliyor. Az önce hafif hafif göğsünü sevdim artık daha az korkuyor.Bunu sürekli yapıp alıştırmayı düşünüyorum kendini sevdirmesi çok önemli elimde avuçlayıp sevmek istemiyorum.
     
  12. bbaskk
    Çevrimdışı

    bbaskk Guest

    Kuşunuz çok güzel hayırlı olsun :)

    Öncelikle umarım sizde tahta tüneğe geçiş yaparsınız daha yararlı. Birde bana yapılmış bir yorum vardı sizin içinde geçerli tünekleri birbirine yakın uzaklıkta yerleştirirseniz kuşunuz daha rahat gezinebilir. Benimki de sizin gibi ayrıktı. Düşüp duruyordu.

    Ağzını açıp kapama hareketi korkudan diye biliyorum .Bir kaç gün sadece kafeste severseniz iyi olabilir. Ben ikinci gün saldım etrafı keşfetti. Uzaktan beni izledi falan :D Bugün 1.haftasını doldurdu benimle. Artık elime geliyor. Kendini sevdiriyor. Parmaklarımı acıtmadan ısırıp onlarla oyun oynuyor :) Umarım sizinki de kısa sürede size alışır. Aslında tek yapmanız gereken ilginizi vermek.
     
  13. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Sağolun.Zaten alınması gereken başka şeyler de var yarın bi petshopa gidip tülünü, tahta tüneğini, oyuncağını, kumunu alıcam. Ben onu çok seviyorum ilgileniyorum umarım zamanla o da beni sever. Mutlu mesut geçiniriz :)
     
  14. Abinkral
    Çevrimdışı

    Abinkral Guest

    Bende siz gibi yeniyim hobide kusum 4 gundur bende ayni tedirginlik benim kusumda vardi ama 3.gun kusumu elime alistirdim simdi omzumdan ve uzerimden inmek bilmiyor kafamda falan geziyor :) bence 15 gun salinmamali yorumu yanlis simdi salsanizda odayi tanimadigi icin duvarlara vurucak 15 gun sonra salsanizda ayni sekilde bi kac surekli onunla ilgilenip konusursaniz gunde 1salip elinize alistirabilirsiniz 1 gun elinizi usenmeden 10-15 dakika kafeste tutun bunu 3-4 sefer yapin elinizden zarar gormeyecegini anlasin 2 gunun sonunda size alisacaktir.. Gule gule besleyin
     
  15. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Çok güzel inşallah benimki de öyle olur. :) O bana zarar verse üzülmem de onun zarar görmesinden çok korkuyorum duvara falan çarptı bir kere çıkarttım içim gitti gerçekten benim canım daha çok yandı o düşünce. Elimi kafese sokuyorum belli aralıklarla yavaş yavaş.Bir dahakine 10 15 dk tutmaya çalışıcam teşekkür ederim önerileriniz için. :)
     

Sayfayı Paylaş