petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum Hasta Mı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Beloved3441 tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Beloved3441
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar merhaba

    Ben aranıza yeni katıldım. Forumdaki bazı konuları okudum ama emin değilim sormak istediklerimi bu konu altında size sormak istiyorum.
    Mubişimi alalı 10 gün oldu. Belirtmek isterim bu benim ilk kuşum.

    Öncelikle geldiğinden beri bi kaşıntısı var zaten parazit ilacı kullanıyorum. (Onunda doğru düzgün faydasını görmüş değilim kaşıntısı geçmedi hala.. )Ancak bu sefer kanadının altından gördüğüm kadarıyla etinde sanki bir kızarıklık var. Beni çok rahatsız etmeye başladı.
    Kafesinden çıkartınca deli gibi uçuyor ötüyor sürekli ama tünediğinde tüylerini kabartıyor ve gözlerini kapatıyor hemen. Ayrıca dokunduğumda titriyormuş gibi ve hızlı nefes alıp veriyor.
    Hapşurması da var napıcam bilmiyorum. Kesinlikle ayazda bırakmıyorum yemi suyu hep taze sürekli konuşup ötmesini bana alışmasını sağlıyorum.
    Bir de tünerken tek ayak üstünde duruyor ve ara ara bacaklarını esnetiyor.

    Bu sorunlar beni çok rahatsız ediyor nasıl çözücem bilmiyorum lütfen bu sorunlarla karşılaşan çözenlerden yardım bekliyorum. Mubişimin ölmesini istemem o benim ilk kuşum böyle bir şey yaşamak istemiyorum çok üzülürüm :(
     
  2. gelsene33
    Çevrimdışı

    gelsene33 Guest

    Tarsus'ta olsaydın sana bi ilaç tavsiye ederdim bizim burda arkadaşımın bi veteriner arkadaşı bi ilaç kokteyli yapmış ölecek olan kuşu 2 günde ayağa kaldırıyor benimde hasta bi kuşum vardı 3 gün kullandım sadece geçen hafta diğer arkadaşlarının arasına koydum baktım 2 erkek kuşta vardı bulunduğu kafese hemen daldı aralarına iş koyuyor erkeklerin 2 sinede :D
     
  3. Beloved3441
    Çevrimdışı

    Ben İstanbul'dayım ama cidden çok uzaksın :) Ya çok üzülüyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum :(:(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:19 -->-> Daha önceki mesaj 20:13 --

    Yardımcı edecek kimse yok mu ??
     
  4. korayekinci84
    Çevrimdışı

    korayekinci84 New Member

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    0
    Merabalar. Bence kusunuz hasta falan degil. Didiklemeyi ve endise etmeyi birakin. Kanat altindaki, kanat ucu ve kemegi cevresinde kizariklik ozellikle yavru kuslarda normal. Kasinmasinin sebebi tuye girmistir. Surekli parazit ilaci kullanmayin, kusu zehirlersiniz. Birakin kasinsin, dogalarinda var bu. Mevsim gecisi yasiyoruz. Onlarda kendilerini, vucutlarini adapte etmeye calisiyorlar. Parazit ilacini bir iki kere kullandiysaniz yeter, daha fazla kullanmayin. Eger kanat altlarinda ya da herhangi bir yerde bit gorurseniz, bit ilaci ya da elma sirkesi sprayi kullanin.
     
  5. Emre TURGUT
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Ekim 2013
    Mesajlar:
    367
    Beğenileri:
    2
    muhabbet kuşları zaten uyuyacakları zaman tek ayak üzerinde durur ve esnerler
    ;)
     

Sayfayı Paylaş