petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum ishal

Konusu 'Sorularınız ve Cevaplarımız' forumundadır ve Fuad BİLİCİ tarafından 19 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

  1. Fuad BİLİCİ
    Çevrimdışı

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    326
    Beğenileri:
    29
    Bu gün baktım da dışkısı bu şekildeydi 1 haftadır benle bi de halsizleşti biraz

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:30 --

    ++

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    #1 Fuad BİLİCİ, 19 Mayıs 2016
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2016
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  3. Ahmet caliskan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Nisan 2016
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    :D Korkma bişey yok sadece mubişin biraz halsiz o kadar. ceyranda bırakma birde suyuna Cvit damlat 8 damla kadar.
     
  4. Fuad BİLİCİ
    Çevrimdışı

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    326
    Beğenileri:
    29
    Kahverengi ama biraz kafam karıştı

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  6. Fuad BİLİCİ
    Çevrimdışı

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    326
    Beğenileri:
    29
    Tmm hocam siz ne derseniz o ben fotodan olabileceğini sandım kusura bakmayın

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Herhangi bir sıkıntı görülmüyor maşallah kusunuza
     
  8. Kahraman KÖROĞLU
    Çevrimdışı

    Kahraman KÖROĞLU İstanbul - Maslak 0538 581 96 82
    Yönetici

    Katılım:
    25 Ocak 2014
    Mesajlar:
    2.658
    Beğenileri:
    755
    bi sorun yok dışkısında mevsimsel tüy e giriyor olabilir kusunuz vitamin takviyesinde bulunun
     

Sayfayı Paylaş