petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşum kaç yaşında veya aylık :D

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve İbrahim ÇİÇEK tarafından 26 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar ben bu kuşu yaklaadım şimdi dişi bundan yaşlı, erkek (resimde olan) artık dişiye dha çok yaklaşıyor hep onun yanında birbirlerine bişiler anlatıyorlar sanki müzik açtıım zaman görseniz erkek konuşuyo konuşuyo saçları havaya kalkıyo dişinin gagasına dokunup başka yere bakıyor yine aynısını yapıyor gözbebekleri küçücük oluyor ve bu kaç yasında veya aylık yavru alabilirmiyim bunlardan ve sürekli kendi tüyleriyle oynuyorlar kaşıyorlar gibi bişey şimdiden teşekkürler






    [​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:11 -->-> Daha önceki mesaj 18:10 --

    [​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG][/url][/IMG]
     
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    En az 8 aylik.
     
  3. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    çiftleşmeye hazırmı peki?
     
  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    Çiftleşir anlaşıyorlarsa..
     
  5. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    peki yavru almak için napmalıyım

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:00 -->-> Daha önceki mesaj 20:34 --

    bi Allah'ın kulu yardı edebilirmi
     

Sayfayı Paylaş