Kuşum kızgın ses çıkarıyor.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Koray DANIŞMAZ tarafından 29 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    arkadaşlar merhaba kuşum 2 gundur yanına yaklasınca bazen kızmış gıbı ses çıkarıyor elıme gelınce ısırıyor acıtıyor daha 40 gunluk sızce neden olabılır ?
     
  2. Yusuf ŞANLI
    Gizli

    Kusu ustunden tutuyorsan ona sinirleniyor olabilir
     
  3. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Kadir SEZGİN Profesyonel

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    giresun
  4. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    evet kuşum dişi ama daha once bu hareketlerı yoktu 2 gundur basladı kusumu ustten tutmuyorum parmagıma konuyo sonra kızıyo kendı kendıne ısırıyo fln :) neden olabılır
     
  5. Gürcan Kurt
    Gizli

    Bagırmasi korkmuş, küsmüş veya strese girmiş olduğunu gösterebilir. Benim kuşumda kimi zaman kanatıcakmışçasına gagalıyor ama bunu oyun olsun diye yapıyor yani gagalamak onların doğal ihtiyaci.
     
  6. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    yani bizim nazlının gönlünü alacağız :) neyse sıkıntı buyuk olmasın da bugun teyzem onu avucladı o yuzden strese gırdı galıba
     
  7. Gürcan Kurt
    Gizli

    Ah ah şu akrabalar yok mu. Kuşu korkutup bırakırlar sonra ceremesini biz çekeriz.
     
  8. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Sorma ya kızamıyorsun da işte birşeyde diyemiyorum bu saatten sonra koruyacağım değerlimi bakalım.
     
  9. 3.mevki
    Gizli

    3.mevki Guest

    Rahatsiz olmus belliki. Benim 7 kocali hurmuz yeni esine o gergin sesi cikariyor :)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    :D bayanlarda genel problem galiba
     
  11. Çağrı Gürses
    Gizli

    Bende erkek kusuma disi aldim ilk basta hemen es oldular 2gunde. sonra erkek disiye yanasinca disi ciglik atiyor sinirleniyor Buda sitrestenmidir??
     
  12. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Abdullah AKDAL Profesyonel

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    521
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    Kadınlar her yerde kadın abicim. Dişi muhabbet kuşu elinin etini yer, bizdeki kadınlarda başının etini yer.
     

Sayfayı Paylaş