petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşum kusuyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Ferdi AKBULUT tarafından 8 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    yeni aldığım kuş halsiz duruyor ve kusuyor birden satıcıya soramadım yarında pazar ancak pazartesi kuş yaşarsa tabi kusuyor birazda halsiz kuşa ne vermeliyim vitamin ilaç vb birde tek ayak üstünde dinleniyor
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 Ferdi AKBULUT, 8 Haziran 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 8 Haziran 2013
  2. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    İshalmi baktınızmı dıkısına aç kalıyor olabilir mama vermeyi kendiniz deneyin forumda var mama hazırlanışı
     
  3. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    yemini yiyor sıkıntı yok avidiare diye bağırsak ilacı var versem olur mu bu mama olayı değdiniz yumurta havuç yeterli olurmu
     
  4. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Sitemizde mama tarifleri var Poposuna bakın dışkı kalıntıları varmı ? Verebilirsiz metabolizmasını hızlandırır gaga taşıda eksik etmeyin :)
     
  5. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    bu gün doğal denilen gaga taşı aldım yeni geldi daha çişini göremedim
     
  6. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    mama (irmik bebe bisküvüsü yumurta beyazı havuç ) yaptım ama yemiyor
     
  7. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    yediği birşey dokunmuştur kusmadan önce en son ne yedi
     
  8. Mert Can YALÇIN
    Çevrimdışı

    Mert Can YALÇIN New Member

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    250
    Beğenileri:
    0
    Suluğuna vitamin koyun, kabarık duruyor zaten ceyranda felan mı kaldı sıcak bir yere alın bekleyin yapacak fazla birşey yok yani.
     
  9. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    aldığım yerde bir şeyler yemiştir evdeki yem taze kaliteli Bonie yem vitamin vb vermeli miyim acaba ulustan keçiörene gelene kadar sıcak mı vurdu vaya yolculuk biraz bekledik birde restoranda 1 saat gibi inşallah iyi olur önceki kuşum ölmüştü çok üzüldük saygılar
     
  10. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    benimde öyle olmuştu .. sen her gece kafesinin üstünü örtüyle ört ve suyuna vitamin kat .
     
  11. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    zaten norma de örtü örterim ışık vb vurmasın diye vitamin olaraktaa AVİ-VİT var evde onu kullanayım sizin kuş düzeldimi
     
  12. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    bizim olmadı ama araştırdım. sadece biz üşüttük azcık ama geçti . :)
     
  13. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Benim ölen kuşumun gözleri de böyle bakıyordu. Ne yaptık ne ettik kurtaramadık. İnşallah sizinki düzelir
     
  14. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    acil veteriner desteği lazm yarın götür bence..
     
  15. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    veteriner bu işlerden anlamıyorlar bir şırıngaya sarı renkli bir şey çekiyorlar gönderiyorlar kuşu muane etmiyorlar ben ölen kuşumu götürmüştün koskoca Ankara veteriner fakültesine muane ücreti bile ödüyorsun film felan çekilse 100 150 bulur kuşu ben alalı daha birgün oldu olmazsa pazar kapalı pazartesi aldığım yere iade ederim bence de kuş kabardımı kurtulmuyor

    yem yiyor, su içiyor ama mama dan yemiyor çiş yapmaya başladı ama biraz hareketlendi ama ben şunu gördüm bu kuşlarda yeşil renkli yani mutasyana uğramamış kuş bulmak lazım

    yan balkonda muhteşem rüzgar (cereyan var) komşunun kuşu gece 12 lere kadar orda şuan orda hala aylardır görüyorum kuşta hastalım vs bir şey yok cin gibi Maşallah ama böyle yerli kuşlar vs üfürmekten dahi cereyan alıyorlar zor iş
     
  16. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    bizde kusma olmadı da durgunluk oldu sen ona avisol vitamin al ... belki keyfi yerine gelir ..
     
  17. defne
    Çevrimdışı

    defne Guest

    hasta olsada olmasada birazcık kat bazen mesela biz iki günde bir kafes temizliyoruz bizimki kaka bombardımanı olduğundan :D haftada 1-2 kere koyuyoruz zaten alışkanlık olmuş. ayrıca kuşlarda yeşil -sarı karışımı kuşlar (bizimki gibi) bağışıklık sistemi daha güçlüymüş diye duydum . uzmantv'de öyle diyor..
     
  18. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar yapmanız gerekenleri söylemiş büyük ihtimal üşüttü.geçmişolsun
     
  19. cumabirnub
    Çevrimdışı

    cuma da (kuşum) bi ara böyleydi ona papatya çayı verdim ve nemli ortamda beklettim ertesi gün turp gibi olmuştu
     
  20. Ferdi AKBULUT
    Çevrimdışı

    kusması kesildi mama yaptım çok güzel yiyor ancak halsizlik (uyuşukluk) devam ediyor vitamin vermeye başladım suyu sarı oldu içecek mi kim bilir yemesi iyi poposuna biraz pislik bulaşıyor onu da temizliyoruz hayırlısı bakalım
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. Muhabbet kuşu kusuyo gibi