1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

kuşum ne zaman yumurtlar

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve OnurArtürk tarafından 29 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. OnurArtürk
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar benim bildiğim kadar 1haftadır eşler sanırım ama belki daha önceden de eş almış olabilir ama erkek kuş yaklaşık 2,5 haftadır bende dişinin dışkısı baya büyük çıkmaya başladı o poposu da şiş tam olarak ne zaman yumurta gelir dişi sürekli yuvada ?
     
  2. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    23
    Yer:
    bursa
    bikaç güne gelir bugün kaçıncı gün yani kaç gün oldu çiftleşeli kuşların..10-12 günde yumurtluyor
     
  3. OnurArtürk
    Çevrimdışı

    8-9 gün oldu sizin dediğiniz en erken ve en geç mi?
     
    #3 OnurArtürk, 29 Kasım 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 29 Kasım 2013
  4. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    23
    Yer:
    bursa
    hayır genelde o zamanlar yumurtluyorlar
     
  5. OnurArtürk
    Çevrimdışı

    En geç kaç olabilir ?
     
  6. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Profesyonel

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.406
    Beğenileri:
    1


    bizim sitemizin uzman prof'u
     
  7. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    adıyaman
    dişinin ilk kuluçkasıysa yumurtayı geç yapabilir standart 10.güne yumurtlar hayırlı olsun şimdiden
     
  8. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    23
    Yer:
    bursa
    estf abi ben sitenin üfürükçüsüyüm :D:p
     
  9. Yeliz KOCAGÜN
    Çevrimdışı

    Yeliz KOCAGÜN Profesyonel

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    gaziantep
    :) selen benim çekoslavak çiftimi bi üfürüklermisin canım tık yok ikisindede
     
  10. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    23
    Yer:
    bursa
    vallahi yakın olsaydık yapardım yelizcim nolucak dostlarıma yardım etmeyi severim :)
     
  11. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Valla aynı belirtiler bende de vardı ama ne yazık ki sonu hüsranla bitti. Umarım seninki öyle olmaz. Sabırla bekle kardeşim.
     

Sayfayı Paylaş