1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

Kuşum neden konuşmuyor?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Gökhan Dalgaa tarafından 23 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Gökhan Dalgaa
    Çevrimdışı

    Gökhan Dalgaa Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ocak Ayı 'nın 24.gününde muhabbet Kusumu aldım. Birinci haftasından sonra her gün 10-15 dk onunla konuştum. Ama hala tek kelime etmedi.Ne zaman konuşur en geç her gün 15 dklik eğitimle?
     
  2. ByUgur
    Çevrimdışı

    ByUgur Süper Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2015
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Daha 2 aylik kus nasil konusucak gunluk konusmayi yarim saate cikar ve farkli kelime soleme hep ayni kelime

    Bence 4 ay en erken
     
  3. Gökhan Dalgaa
    Çevrimdışı

    Gökhan Dalgaa Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Hayır, yanlış anladınız. Kuşum 4 aylık, onu aldıktan bir hafta sonra konuşmaya başladım demek istedim.
     
  4. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Erkan DEMİR Profesyonel

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Genelde yeni yeme dusmus en fazla 2 aylık kuslarda konusturma ise yarıyo. 4 aylik olmus önceden almış olsaydiniz konusmaya baslardi ama siz genede sıkılmadan günlük, babacik, cicikus, askim, kuş kuş , gibi basit kelimeleri tekrar edin. Ama en başta bir kelime ile baslayin konusursa diğerlerinide soylersin, keyifli hobiler :)
     
  5. ByUgur
    Çevrimdışı

    ByUgur Süper Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2015
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Yo ben anladim yani demek istedigim 2 aydir sizde olan kus biraz zor konusur zaman isteyen hayvanlar bunlar kopegi 1 ay yuvasina koy sev hergun 2.ay sana diz coker bunlar ole deil
     
  6. DKN
    Çevrimdışı

    DKN Site Bağımlısı

    Katılım:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    0
    akşamüstü elinize alıp burnunuzu gagasına değdirerek konuşun. size odaklanmasını sağlayıp daha dikkatli dinlemesine neden olur
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimiçi

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.746
    Beğenileri:
    410
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Yavrular egitilince genelde 3 3.5 ay sonrasında konuşmaya başlıyorlar
     
  8. x16
    Çevrimdışı

    x16 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    kuşunuzun ilk önce size alışması gerekli sonrasında konuşturmaya yavaştan başlayabilirsiniz sohbet muhabbet degilde kelime kelime heceleyerek söylemelisin ve baba dede gibi tekrarlı kelimelerden başlamanda fayda var :D
     
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.350
    Beğenileri:
    227
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    1-1,5 aya konuşur bu kuş aynen çalışmalar devam ederse..
    Önce bıcırdamalar yapar sonra konuşur.
     
  10. Gökhan Dalgaa
    Çevrimdışı

    Gökhan Dalgaa Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Kuşum ele omuza alışık arkadaşlar. Dediğiniz gibi günde yarım saat yapmaya başladım seanslar halinde. Sadece cicikuş kelimesini söylüyorum. İnşallah yakın zamanda konuşur.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:13 -->-> Daha önceki mesaj 21:25 --

    Arkadaşlar merhaba,Kuşum iki gündür konuşmaya başladı, ama net degil
    Bıcırtı şeklinde. Ne zaman net konuşur?
     
  11. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Erkan DEMİR Profesyonel

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Siz kelimeleri tekrar etmeye devam edin az kalmış ummadiginiz anda konusmaya baslar :)
     

Sayfayı Paylaş