petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum Neden Konuşmuyor?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Faruk KILIÇ tarafından 26 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar muhabbet kuşum sanki bir şey söyleyecekmiş gibi ama konuşmuyor.:mad::mad::confused:Yani günlük bayağı ilgileniyorum ama sadece 20 dk felan onunla konuşuyorum.Bi kafa sallamayı öğrenmiş hep onu yapıyor dediğim gibi sanki bir şey söylüyor böyle olunca umutlanıyorum sonra normal haline dönünce ümidim kesiliyor kuşu konuşan arkadaşlar tecrübelerinizi anlatır mısınız?:confused:İlgilenen herkese teşekkürler.
     
    #1 Faruk KILIÇ, 26 Nisan 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Nisan 2015
  2. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    hocam oncelikle kuşunuz kac aylık yetişkin kuşsa cok zor . yavruysada ilgilenmeye devam et .
    senın hic beklemedigin bir anda söylecektir kelimesini :) günde 20 dk konusup sonra bi odada yalnız bırakmayın aile bireylerinin bulundu odada beslemenizi öneririm .
     
  3. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Yavru 1.5 aylıkken aldım 1.5 aydan beri bende.Erkek
     
    #3 Faruk KILIÇ, 26 Nisan 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Nisan 2015
  4. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Devam et ilgilenmeye hocam . dedigim gibi aile ortamında bulunsun . ses duysun yani . birden cok kelime degilde tek kelimede yogunlaşmanı öneririm . zamanla konusacaktır . özellikle kendını kaptırıp islik sowa başladıgında dikkatli dinle arada söylüyor ola bilir .
     
  5. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Full show da zaten maviş cici kuş diyorum sürekli ama işte konuşmuyor:(Böyle bıcır bıcır hala şuan öle yapıyor.
     
  6. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    murat hocam sana seyi soracm bende kusumu konusturmaya calisiyrmda hep bizim odada tek gunluk tas catlasa 1 saat beni goruyr acaba oturma odasinami getireyim yoksa oldugu yerde kalsinmi hangisi hem piskolojisi hem konusmasi icn yararli
     
  7. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0

    Hocam benım avatardaki kuş 4 yaşında . ben onu o an evde nerdeysem oraya götürdüm . pcde takılıyorsam odama götürdüm mutfakta kahvaltı yapıyorsam orya götürdüm salonda ailece oturuyorsam oraya götürdüm . sürekli ilgileniyodum . daha dogrusu kuşun konusmasında annemın büyük payı en cok o konustu onunla . ilk kelimesini kafesin dısında daha yenı yenı omuzumuza konmaya basladıgında söyledi . şuanda 20 kelimeyi aşkındır galiba . yaptıgı ıslık taklitleri haric . kuşun odada cok sıkılıyordur . ve hic ses duymadıgı icin konusması biraz güc olacaktir diye dusunuyorum . BU BENIM GÖZLEMLEDİGİM BİR DURUM . YANILIYORSAM YANLISIM VARSA AF OLA .

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15 -->-> Daha önceki mesaj 20:14 --

    sabir hocam konusacaktır . ilgini alakanı eksik etme .
     
  8. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Murat kardeş benim kuş kardeşimin odasında duruyor ben gündüzleri evde olmayınca zaten benim annemde sürekli ilgileniyor.İnşallah konuşur yaaavv.
     
  9. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    inşaallah konusur hocam .
     
  10. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar şuan kuşum böyle telsz sesi gibi sesler çıkarıyor.internetten baktım konuşan kuşlara aynı olar gibi ses çıkarıyor birşeyler diyor konuşacak inşallah...
     
  11. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    telsiz sesi iyiymiş :) sende kelime tekrari yaparak yardımcı ol :)
     
  12. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    cok tesekkurler hocam yarndan itibaren kusu oturma odasina getirecm peki televizyon surekli acik o konusmasini geciktirmez degilmi birde kusu gunluk 2-3 saat ucuruyrm ucurdugumda geri odamami goturim diski sikintisi varya
     
  13. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    ucsun sorun yok bende günde 3 defaacıyorum aşa yukarı 4 saat kadar dısarda duruyor . aksam 10 dan sonra odama koyuyorum . sabah yine aliyorum . kuş evin tum odalarını biliyor. banyo dahil banyo aynasıyla sohpet gidiyor . odada uyuyan varsa cook sıkılmadıkca ötmüyor . bence sürekli icinizde tutmalısınız kuşu . uyuması icin aksamları odana götürmen yeterli olacaktır.
     
  14. Yunus ERTUĞRUL
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Şubat 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    0

    O aşamaya geldiyse mutlu son yakındır :)

    Kuşu salona alın
    Sürekli konuşun küçük bir çocukla konuşur gibi
    Siz evde dolaşırken kuş omzunuzda yada parmagınızda olsun
    Kuşu parmağınıza alıp ağzınıza yaklaştırın sadece ögretmek istediğiniz kelimeyi söyleyin maximum 5-6 dk sürsün bu eğitim
     

Sayfayı Paylaş