petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşum oyuncağını hallediyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve boom0506 tarafından 20 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. boom0506
    Çevrimdışı

    boom0506 Member

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    4
    Arkadaşlar kuşum kafes teline bağlı olan anahtarlığa tek ayağını atıyor kafes sallanıyor resmen ne yapmalıyım ?
     
  2. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    kuş ele alışkın mı ? deil ise yanına güzel bi dişi alın eş istiyor ele alışkınsa alırsanız dişi sizden kopacaktır yani sizle ilgilenmez :)
     
  3. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.815
    Beğenileri:
    273
    Her canlı gibi anlaşacağı bir eş istemeleri ve bunu bu şekilde belli etmeleri normaldir.
     
  4. boom0506
    Çevrimdışı

    boom0506 Member

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    4
    kuş ele alışkın konuşsun istiyorum ama bu gidişle konuşmaz bu kaç aylık dişi alayım birde kuş dumanlı yeşil hangi renk eş alayım ?
     
  5. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    1 yaşından büyük almayın rengi önemli değil pet shoplardan almayın illaki bir şey çıkıyor çünkü onlardan forumda bakın size en yakın üretimciden alın daha iyi olur rengide önemli değil eş tutsunlar yeter.
     
  6. boom0506
    Çevrimdışı

    boom0506 Member

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    4
    yanlız bartında 1 tane bile üretii yok petshoptan alıcam yada yazın küçük kuzenime verip bitkli akv kurucam
     

Sayfayı Paylaş