petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum uçamıyor yardıımm.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mustafa ÇOLAK tarafından 12 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Mustafa ÇOLAK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Arkadaşlar merhaba , ben daha önce kuşumun uçamadığını söylemiştim . Bugün tekrar veterinere götürdüm. veteriner kırık çıkık olmadığını söyledi .Ancak veteriner kuşunun kanatları vücuduna göre biraz küçük dedi . Bu sebeple uçamaz dedi. Sizce veterinerin dediği mantıklımıdır?
    Birde ben kuşuma dişi alıcam kuşumun artık yaşının geldiğini düşünüyorum. Sizce de kuşum kızışmış mıdır artık ?
     
    #1 Mustafa ÇOLAK, 12 Haziran 2014
    Son düzenleme: 12 Haziran 2014
  2. ahmeterol
    Çevrimdışı

    ahmeterol Guest

    Bende de aynı sorun var kardeş benim kuş daha önce uçabiliyordu şimdi uçamıyor burada ki arkadaşlar tüye girmiş dedi kanatlarındaki tüyler çok azaldı o yüzden herhalde...
     
  3. burak eser
    Çevrimdışı

    burak eser New Member

    Katılım:
    10 Şubat 2014
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    0
    veteriner tamamen saçmalamış, sebep söylemek için konuşmuş sadece, kuşun kanat boyu gayet ideal, uçamamasının sebebi hastalık olabilir, kanat tutulması olabilir ,yel girmiş olabilir. uçamıyor derken havalanıp düşüyormu hiç mi kanat çırpmıyo
     
  4. Mustafa ÇOLAK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    0
    kanat cirpiyor fakat ucamiyor yani havalanamiyor.
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşunun kanat tutulması