petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşum yemligın ıcınde tepiniyo :S

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Esra tarafından 30 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    elıme alıştırdım bu seferde yemlıgı koyunca ıcıne gırıp tepınıyo kafasını sallıyo her trafı batırıyo napsam ki çok hareketlii ?
     
  2. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Akıllı yemlik kullanabilirsiniz.
    [​IMG]
     
    #2 Ekincan EROL, 30 Ağustos 2013
    Son düzenleme: 30 Ağustos 2013
  3. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    :confused:
    deneyeyim bi saol
     
  4. Melih Yavas
    Çevrimdışı

    Melih Yavas New Member

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Kuş çıkmak istiyor.Özgür bırakın dolaşsın evde.
     
  5. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    daha 1.5 aylık ve 4 gundur benmle alıştı ama hemen cıkaramamkı
     
  6. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    kuş henüz küçük olduğundan yuvalık gbi bir sığınma yeri arıyorda olabilir.
     
  7. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    buyuk ıhtımal oyle ama bu seferde ona alısır dısarı cıkmazsa dye korkuyorum cnku herseye cabuk alışıyo elım e alıştırdm yemlıkden yemıyo buseferde
     
  8. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    onu biraz rahat bırakırsanız bence düzelir !
     
  9. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    akıllı yemlik sorunu çözebilir.. ;)
     
  10. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    onu sıktıgım yada korkuttugum felan yok zaten sadece cok oyun ıstıyo sanırım akıllı yemlıkle halledebılırım.
     
  11. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    kuş yavru oldugundan öyle davranıyodur zaman ile düzelir akıllı yemlik sorunu çözmez aksine içinde uyur orda bekler fln daha kötü olur bence
     

Sayfayı Paylaş