petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşum yerli eş hollanda kökenli olur mu ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammed Hamza Acar tarafından 25 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    hollanda kökenliler biraz daha iri oluyor benim kuşum erkek çekinmez dimi hollandalıdan ?
     
  2. BARAN
    Gizli

    BARAN Guest

    :) Senin kuşunun kabiliyetine kalmış :)
     
  3. Volkan SARSAN
    Çevrimdışı

    Volkan SARSAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    0
    ................................................................................................................
     
    #3 Volkan SARSAN, 25 Ocak 2014
    Son düzenleme: 27 Mart 2016
  4. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    güzel bir konu :) volkan bey yerli diyo arkadaş pakistan demedi :) pakistan kusları olsa daha iyi cabuk ürüyolar:) bi sıkıntı olmaz yerli kus boyutu hollanda ile kıyaslandıgında o kadar fark yok bi sıkıntı olmaz hayırlı olsun :)
     
  5. Yiğit ERDİK
    Gizli

    Muhammed Bey sizin kuş için sıkıntı olmaz peçeteyi bile ....... :D
     
  6. BARAN
    Gizli

    BARAN Guest

    Bu peçeteci kuşmuydu :D hiç bi sıkıntı olmaz taşı bile kuluçkaya yatırır bu :D
     
  7. Yiğit ERDİK
    Gizli

    Bize de böyle kuş lazım :D
     
  8. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    peçeteciye jumbo bile olur
     
  9. Bilal KURDDAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2013
    Mesajlar:
    670
    Beğenileri:
    0
    yaşasın PEÇETECİ :)
     
  10. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    dişi pakistan erkek çek nasıl bişey olur dişi taşıyabilirse tabi
     
  11. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    hahahah :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:13 -->-> Daha önceki mesaj 00:58 --

    arkadaşlar nazar değmesin bi maşallah deyin :D
     

Sayfayı Paylaş