petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşuma ayna takmalı mıyım?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cihan41 tarafından 14 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Cihan41
    Çevrimdışı

    Cihan41 Guest

    arkadaşlar yeni kuşumu aldım hangi oyuncakları alıyım ayna takmalı mıyım lütfen cevaplarınızı yazın :eek:
     
  2. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Kendinize alıştırmak istiyorsanız ayna takmayın. Yok eğer alıştırmayacaksanız kendisini yalnız hissetmemesi açısından takabilirsiniz.
     
  3. Mikail ÖZKAN
    Çevrimdışı

    ustam uzman tv de bir veteriner hekim kuş için ister tek ister çift olsun aynanın bi zararı yoktur dior. doğrumu bu laf?
     
  4. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    çift kuşlarda ayna olursa ayna karşısında durup birbirleri ile pek ilgilenmiyorlar.tek kuşda bence kendinize alıştırdıktan sonra aynada olsa bir önemi yok.
     
  5. Cihan41
    Çevrimdışı

    Cihan41 Guest

    peki ayna taksam yine de bana alışır mı?
     
  6. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    ilgilenmene bağlı yalnız bırakmassan ilgilenirsen alışır tabi
     
  7. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Ben katılmıyorum. Uzman Tv' de Pet Shopcu olarak bilgi veren kır saçlı beyefendinin de bildiği çoğu şey yanlış. Zebra İspinozlarının anca yavrulayacağı kadar küçük yuvalığı muhabbet kuşu yuvalığı olarak tanıtan birinden ne beklersiniz ustam?
    Aynanın her türlü zararı vardır. Ayna kuş tekse kafese giren 2. kuş çiftse kafese giren 3. ve 4.kuştur bir nevi. Çünkü kuş aynada kendisini değil, farklı bir kuşu görür. Bu insan ile iletişimi açısından da eşiyle iletişimi açısından da ilişkiyi zedeleyebilir. Bu benim görüşüm ustam...
     
  8. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    uzman tvdekilerin nerdeyse hiçbiri doğru değil muhabbet kuşu cinsiyet ayrımındada yanlış bilgi veriyo uzman tvden duyduğunuza inanmayın burda sorun abilerim doğrusunu söyler aynayıda takma bnce kuş ilgiyi aynaya verir
     
  9. Batuhan SEZER
    Çevrimdışı

    Batuhan SEZER New Member

    Katılım:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    0
    Bence de aynayı çıkarın. Zaten kuşunuzla gerektiği kadar ilgileniyorsanız hiç bir sorun olmaz :)
     
  10. Cihan41
    Çevrimdışı

    Cihan41 Guest

    teşekkürler :)
     
  11. Cihan41
    Çevrimdışı

    Cihan41 Guest

    aynayı çıkarttım fıstık gibi bişey daha çok küçük ama hareketli :)
     
  12. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Uzman Tv deki bilgilerin %90 ı yanlış. Birde biliyormuş gibi utanmadan pembeyse dişidir diyor böyle yanlışları duydukça sinirleniyorum.
    Ayna takmamanızı öneririm.
     
  13. Emre ERTURK
    Çevrimdışı

    Hocam.cinsiyet ayrimini nasil yapiyoruz benim yavrunun pembe mavi karisimi bi ceresi var ???
     
  14. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Fotoğrafı bana özel mesaj olarak yada konu açarak koyun hemen söyliyim size yaşını ırkını cinsiyetini.
     

Sayfayı Paylaş