petshop

                   

kusuma ne oldugunu anlayamıyorum

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve mecail tarafından 25 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    iyi günler bi kusum vardı erkek aldım ona ama hasta diye götürdüm başka bi kuş getirdim ve su an benim kusum yeni kusa saldırıyor arada ve kendni şişirip duruyo bazen uyku seklini alıyo neden acaba ?
     
  2. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Foto atma sansınız varmı her kuş eş tutcak diye bir kural yok altına bakın dıskısı poposuna yapısmıs mı diye cereyandan koruyun hayırlı olsun
     
  3. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Resim bekliyoruz
     
  4. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    [​IMG][​IMG] sarı kusunda yanagıyla ceresi arasındaki ne anlayamadım
     
  5. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Ben bir sorun göremedim kardesim vallaha ama ustalar bakar erkek kusunu kızısmıs gördüm biraz zaman ver eve yeni gelmişse biraz öyle durur
     
  6. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    hocam sanki erkekte mantar var gibi ya yanlış yönlendirmeyelim ama
     
  7. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    annem mantar degil dedi bilmiyorum bende
     
  8. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    internetten bak bakalım mantarlı kuşlara seninkine benzeyen var galiba bi iki tane sen daha iyi bilirsin
     
  9. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    birine gösterdim mantar dedi ve berk kardes maviside böyle kçük degişk bi ses çıkarıyo hapsırma gibi anlamadm ne yapmalıyım
     
  10. hasiyne
    Çevrimdışı

    hasiyne New Member
    Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    0
    erkek kusunun kızısmıs oldugunu nasil anliyorsunuz? birde simdi mevsim gecislerinde hava degisiminden kuslar etkilenebiliyor ve hasta oluyorlar bu dönemde cok dikkatli olmak gerekiyor..birde yeni kusu kiskanmis olabilir kiskaninca da hasta gibi görünüyorlar durgun ve sönük..
     
  11. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Demek istediginizi anlamadım ama bakın eğer mantarsa ilerlemeden sürün kremini yoksa kötü oluyor tam yaygın degil gördügüm kadar
     
  12. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Ceresi lacivert e dogru koyulasınca Anlasılıyor birde hareketlerinden anlarsınız
     
  13. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    arkdaslar yardımcı olur msunuz
     
  14. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    ne kremi bu kardes nerden bulabilirim bide
     
  15. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Bildigim kadarıyla eczanede satılıyor sitede mantar olan kusların konuları olması lazım dı dün gördüm o konulara ve cevap lara bak istersen kremin ismini unuttum
     
  16. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    peki mavi kus için ne yapmalıyım
     
  17. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Cereyandan falan uzak tutun bence yani sorununu anlayamadım ama Siz dikkat edin
     
  18. Berk ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Berk ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    0
    Bu arada tahta tunek kullanmanı tavsiye ederim . Bendede dün e kadar plastik tünek :)
     
  19. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Erkek kuşda sanki mantar var gibi.
     
  20. mecail
    Çevrimdışı

    mecail Guest

    yalnız tahta tüneki kemiriyorlar bilginiz olsun tırnakları önceden kesmemişseniz eger zatenbiyerden sonra uzamaz :)
     

Sayfayı Paylaş