petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşuma yeni eş aldım ama

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve ensar tarafından 3 Ekim 2016 başlatılmıştır.

  1. ensar
    Çevrimdışı

    ensar New Member

    Katılım:
    1 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar 4 gün önce 44 günlük erkek muhabbet kuşu aldım tüy dökme dönemine girmiş hayvan bide ishal falan olmuştu ilaçlarını veriyordum kuş sesi açtığımda çok hareketleniyodu bende bi eş almaya karar verdim bu gün aldım bitane eve kutuyla getirdim kutuyu açtığım gibi kaçtı evde oraya buraya duvarlara kafa attı zar zor tutabildim diğer kuşun olduğu kafese koydum

    Petshoptaki adama sordum bunlar birlikteymiş erkek 44 günlük dişi erkekten 2 ay büyük

    Dişiyi kafese koydum az önce ne bi ses yapıyolar ne bişey mavili uyuyo şimdi dişinin gözler açık birbiriyle hiç takılmadılar sadece yan yana duruyorlar ne yapsam geri mi versem dişi kuşu alışırlar mı birbirlerine?

    Bir de ben bunlara nasıl yem vericem kafesi açtığım an dişi kuş kaçıcakmış gibi geliyo kafam çok karışık lütfen yardım edin
     
  2. murat0909
    Çevrimdışı

    murat0909 Member

    Katılım:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    dostum biraz daha bekleseydin.Kuşun bi 5 aylık olsaydı.
     
  3. murat0909
    Çevrimdışı

    murat0909 Member

    Katılım:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Çifleşmeleri için erkek daha baskın olmalı ırkları nedir ??
     
  4. ensar
    Çevrimdışı

    ensar New Member

    Katılım:
    1 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Bende öyle dedim ama evdekiler tutturdu yalnız kalmasın diye
     
  5. ensar
    Çevrimdışı

    ensar New Member

    Katılım:
    1 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Üretmek için istemiyorum veya konuşmalarını mutlu mesut yaşasınlar arada bi ötsünler kafi ama dişi kuşun diğerine zarar vermesinden korkuyorum
     
  6. murat0909
    Çevrimdışı

    murat0909 Member

    Katılım:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Dostum elbet ki çiftleşecekler ama erkek baskın değilse dişi takmaz.Zarar verebilir.Zarar verdiğini görürsen başka kafese al.
     
  7. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    53
    Neye dayanarak zarar vereceğini düşündünüz. Hemen öpüşecek halleri yok ya. Yanyana oturmaları gayet normal. Sessiz olmaları normal. Sonuçta onlarda bir canlı. Ve birbirlerini tanımaları gerekiyor. Ben 1 ay bekledim alışmaları için. 1 aydan sonra kurlar durmadı. Siz başka dişi getirseniz farklı sonuç almayacaksınız. Benim disimde erkekten 4 ay kadar büyük. Ha gözümle gördüm dişi erkeği çok hırpalıyor diyorsan tamam. Ama küçük gaga vuruşları varsa normal bir durum
     
    ensar bunu beğendi.
  8. ensar
    Çevrimdışı

    ensar New Member

    Katılım:
    1 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Bilmediğim için öyle yazdım çünkü erkek olan çok suskun duruyo gerçi tüy dökme döneminde şu an belki o yüzdendir ama dişi olan cin gibi bakıyo etrafa çok hareketli
     
  9. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    53
    Dediğim gibi tartışma yoksa birbirlerini hırpalamıyorlarsa zamanla alışırlar
     
    ensar bunu beğendi.
  10. Kamen
    Çevrimdışı

    Kamen Active Member

    Katılım:
    30 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    710
    Beğenileri:
    242
    44 günlük kuşun baskınlık derecesi saptanamaz.
    Hayvan daha dünyayı ve insanları yeni yeni tanıyor.
    Bırakın birlikte takılsınlar.
    Yavru veya konuşma kaygınız yoksa 10 güne çok gürültü yapıyorlar salondan arka odaya alsak mı acaba düşüncesi belirmeye başlar sizde de.
     
  11. alidinc28
    Çevrimdışı

    alidinc28 Active Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    666
    Beğenileri:
    206
    Yavru oldukları için hırpalama falan olmaz durgunlukları eve yeni geldiklerindendir. Bakımlarını güzel yaparsanız temizliği ihmal etmezseniz zamanı geldiğinde eşte olurlar arkadaşta merak etmeyin. 44 günlük demek daha 10 gün önce yem yemeyi öğrenmiş demektir yani daha çok küçük. Birde size tavsiyem ortama alışmadan kafesten salmayın.
     

Sayfayı Paylaş