petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşumda yumurta var mı?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hürkan YILMAZ tarafından 24 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    4 gün önce çiftleştiler acaba yumurta varmı poposunda ve göğsünde şişlik var siZ ne dersiniz varmı yumurta [​IMG] [​IMG]
     
    #1 Hürkan YILMAZ, 24 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Ocak 2014
  2. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    maşallah işallah güzel bir yavru olur
     
  3. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Kuşunuzda şişkinlik yok ise hayırlı olsun yavru geliyor :)
     
  4. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Anlamdm varmı Yokmu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:15 -->-> Daha önceki mesaj 21:14 --

    Yardım den varmı yokmu
     
  5. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    konu başlığınızı içeriğe uygun yazdım :)
     
  6. deniz kom
    Çevrimdışı

    deniz kom Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    726
    Beğenileri:
    32
    SN Yılmaz,
    Yandan görünüş yeterli olmaz. Dışkısında büyüme var mı? Yuvaya ilgi gösterdi mi? Çiftleşti mi, çiftleştiyse kaç gün oldu? Bu bilgileri vermelisiniz..
     
  7. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Dışkıda büyüme evet var ben odaya girdiğimde çiftleşme vardı ondan önce duydum sesler yani çiftleşti 4gün oldu yuvalıkta b U aralar faZla duruyo tıngırmıngır ses çıkarıyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:36 -->-> Daha önceki mesaj 21:35 --

    Teşekkürederim selen hanım :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:37 -->-> Daha önceki mesaj 21:36 --

    Kısacası olabilirmi yumurta
     
  8. Bilal ELMAS
    Çevrimdışı

    belirtiler yumurta geldiğini işaret ediyor. ancak resim kuyruk düşüklüğü görünmüyor
     
  9. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Kuyruğu bu fotoda kaldırdı arada düşürüyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:52 --

    [​IMG]foto koydum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:57 --

    Varmı yumurta lütfen yardımcı olun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:16 -->-> Daha önceki mesaj 21:59 --

    Yokmu yardm etcek gurban olim heycanlym zaten

    PIRANHA Pro II Tab 7.0 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:20 -->-> Daha önceki mesaj 22:16 --

    Forum uyuma biri cevap versn yavru istiyom ben

    PIRANHA Pro II Tab 7.0 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:20 --

    Yumurta varmi yardimci olurmusunuzzz

    PIRANHA Pro II Tab 7.0 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:05 -->-> Daha önceki mesaj 22:21 --

    Bi kişi yardim etsin ya varmi yumurta

    PIRANHA Pro II Tab 7.0 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş