Kuşumun ayağı kanadı (resimli) akıl danışmalıyım :S

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve arabonemen tarafından 14 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. arabonemen
    Çevrimdışı

    arabonemen Aktif Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kuşumun tırnaklarını keserken o kadarda dikkat ettim kanamaması gereken yerden kestiğim halde tırnağı kanadı çok değil bi damla kan (toplu iğne başı kadar ) aktı akmadı hemende kurudu ama ayağını çektiğinde devamlı o ayağını kaldırıyor biraz uyku modunda gibi ama muhtemelen değil bu arada şarkı açtığım zaman hopluyor zıplıyor ötüyo hiç bi problem yok ( bunu yazarken yaralı ayak üstünde duruyor ve diğerini çekmiş yukarı )

    hemen kafesi temizledim acaba bişiy olurmu ne yapsamki ?
    mikrop falan kaparda bişi olursa çok canım sıkılır ya :S

    bi daha kesmekmi hayatta :S
    http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj7jh.jpg
    http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj7k4.jpg
    http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj7kv.jpg
    http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj7lj.jpg

    *** bu arada kan olan kısmı ne olur ne olmaz diye temizlemeye çalışmadım bile :S
     
  2. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    kafes temiz ise bir sorun olmaz. ayağı dışkıya bulaşmasın yeter
     
  3. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Profesyonel

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    bir şey olmaz, üzülmeyin, benimde çok başıma geldi, olabilir, asıl kesmezseniz tehlikeli olabilir, çok sık kesmeyin, 4-5 ayda bir kesseniz yeterli olur
     
  4. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA

    bi sorun olmaz ayagı acıdıgı için kaldırıyordur 1 güne gecer

    birdaha keserken tırnagını ışıga tut orada damarlar belli olur damarların olmadıgı yerden kes hemde ucundan alsan yeter
     
  5. arabonemen
    Çevrimdışı

    arabonemen Aktif Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    evet 1 gün sonra harika bi şekilde ordan oraya pıtı pıtı koşuyo sorunu yok çok şükür :D
     
  6. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    maşallahhh
     
  7. Yeliz KOCAGÜN
    Çevrimdışı

    Yeliz KOCAGÜN Profesyonel

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    gaziantep
    geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş