petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kuşumun boğazında bir şey mi kalmış?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Zeynep Sevgi tarafından 20 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Zeynep Sevgi
    Çevrimdışı

    Merhaba benim bir sorum olacaktı bugün muhabbet kuşlarımı serbest bıraktım uçtular falan kafese girdikten bir kaç saat sonra erkek muhabbet kuşum sanki boğazında bir şey kalmış gibi boğazını yukarı aşağı oynattı sonra düzeldi ama sonra tekrar aynısını yaptı acaba boğazında bir şey mi kalmış ne yapmalıyım :( telaş yaptım hemen üye olup sizlere bir sorayım dedim
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    video çekip koyarmısınız acaba ?
     
  3. Zeynep Sevgi
    Çevrimdışı

    şimdi durdu yapmıyor
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    hareketliyse yem yiyorsa sıkıntı yoktur rahat olun öyle yaptıktan sonra kafasını ayağıyla kaşıyormu benim erkekte öyle yapıyor boğazında bişi var gibi sonra kafayı kaşıyor
     
  5. Zeynep Sevgi
    Çevrimdışı

    şimdi uyuyor evet kafasını ayağıyla kaşıdı normalde de bazen öyle yapıyordu da bu seferki uzun sürünce endişelendim
     
  6. Erdi Betis
    Çevrimdışı

    benim kuşumda arada sırada yapıyor fazla yemek yediği zamanlarda oluyor genelde kusma hareketi gibi yapıyor herhangi bir sorun yok :)
     
  7. Zeynep Sevgi
    Çevrimdışı

    Teşekkürler cevaplar için içimi rahatlattınız :)
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu boğazına birşey takılmış gibi

    ,
  2. muhabbet kuşunun boğazına birşey takılması

    ,
  3. muhabbet kuşu boğazına birşey takılması

    ,
  4. Muhabet kusunun bogazına yem takılması,
  5. muhabbet kusumun bogazina bisey takilmis gibi hareket ediyor,
  6. muhabbet kuşumun boğazına birşey kaçtı,
  7. muhabbet kuşunun boğazına bir şey kaçarsa ne yapmalı,
  8. kuşun boğazda bişey kalınca ne yapılmalı,
  9. muhabbet kuşunun boğazında birşey kalırsa,
  10. muhabbet kuşumun boğazında bir şey var