Kuşumun cinsi ve ırkı nedir sizce?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve martelersin tarafından 14 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. martelersin
    Çevrimdışı

    martelersin Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    #1 martelersin, 14 Nisan 2015
    Son düzenleme: 14 Nisan 2015
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Cins ve ırk aynı şey değil mi zaten kusunuz yerli maşallah
     
  3. martelersin
    Çevrimdışı

    martelersin Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    fazla büyümez mi? bi de dişi mi erkek mi sizce?
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Fotoğraflar net değil bi erkek çıkmış bi dişi biraz daha büyür elbet
     
  5. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.745
    Beğenileri:
    519
    Maşallah.Bence yerli bir dişi.
     
  6. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Gizem TÜRKCAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    İstanbul-Bursa
    Bana da dişi gibi geldi. Bu arada kafesinizin hali içler acısı hayvanı zehirler o kafes.
     
  7. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Maşallah kuş yerli ve dişi gibi duruyor fakat kafes gerçekten pek iyi durumda değil. Eğer imkanın varsa pirinç bir kafes almalısın kuş için.
     
  8. martelersin
    Çevrimdışı

    martelersin Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    kafesi zaten değiştirdim arkadaşlar..
    sadece 2 gün küçük kafeste tuttum..
    şimdi büyük pirinç kafeste..
     

Sayfayı Paylaş