1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

kuşumun cinsiyetini , cinsini , yaşını öğrenmek istiyorum

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Durdu DURAN tarafından 8 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

  2. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    4veya 5 aylık resme göre erkek diyorum resim çok parlak gagada açık mavilik varmı
     
  3. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    flaşdandır o kardeş
    burun deliklerinin çevresinde var aşağısı pembeye benziyo

    düzgün çekiyim bi dk
     
  4. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    Bana da erkek gibi geldi flaşsız bir resim olursa iyi olur. Çekoslavak gibi ..
     
  5. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

  6. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    buyur kardeş bi bak

    dışarı çıkarınca direk üstüme atlıyo sonra pc ye atlıyo ne bulursa kemiriyo kulaklık telefon bilgisayar bardak fln :)

    kardeş bişi sorucam aynayı açsam zararı olurmu önceden açıktı bizle ilgilenmiyodu hep aynadakiyle ilgileniyodu aynayı kapattım bizimle ilgilenmeye başladı.
     
  7. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    Kuşunuz erkek.

    Ayna sakın koymayın sizinle ilişkiyi keser. Mümkünse ortamında ayna bile bulundurmayın.
     
  8. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    Kafesteki tüneğe tutunup takla atıyor çok hareketli bir kuş bu kuşu diğer kuşum ölmüştü onun yerine aldım
     
  9. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:

    Hayırlısı olsun.
     
  10. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    peki bunu nasıl konuşturabilirim bir bilginiz varmı sürekli cicikuş cicikuş diyorum bazen söylemeye çalışıyor ama söyleyemiyor
     
  11. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    Sabır gerektirir siz devam edin gerisi gelecektir.. Birkaç kelime söyledikten sonra dilleri çözülüyor devamı gelir özellikle ilgilenin hergün aynı saatlerde mümkün oldukça uzun uzun konuşun söylemesini istediğiniz bir kelime bulup sürekli söyleyin kelimeyi değiştirmeyin zamanla dili döner.
     
  12. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    İlginç Bir Muhabbet Kuşu :) - YouTube
    bi bak kardeş videoya aldım :)

    ilk yanına gelince beni tanıyamıyo elimi ısırıyo sonra tanıyo bidaha ısırmıyo normalmidir bide ses kaydına alsam olurmu mesela cicikuş cicikuş desem
     
  13. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    MaşAllah gerçekten hareketli baya, güzel bi' kuş. Normaldir lâkin alıştırmayın belki huy edinmiş olabilir.
    O da olur ama yine de kendinizin söylemenizde fayda var diye düşünüyorum.
     
  14. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    eyw kardeş yorumların için saol çok yardımcı oldun
     
  15. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    Görevimiz. İnşAllah faydam dokunmuştur.
     
  16. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    kuşu sinirlendirince ısırıyo bazen

    dediğim buydu

    normalde ısırmıyo kafesten çıkarıp maydanoz veriyorum lahana felan veriyorum onları yiyor

    çok sevimli kuş kafesin kapağını açıyorum kafama geliyor omuzuma geliyor yanağımı yalıyor
     
  17. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:

    Horozibriği yaprağı, pancar yaprağı, karambola, pazı, maydanoz ıspanak, şalgam yaprağı. Tüm bu besinler yüksek oksalik asit içerdiğinden aşırı tüketim sonrasında kuşlarda kemik gelişiminde olumsuzluklar doğurabilmektedir. Kimi nadir vakalarda iç organ hasarları gözlemlenmiştir.
     
  18. Durdu DURAN
    Çevrimdışı

    elimde telefon görünce direk telefonu kemiriyo :) ne gibi şeyler önerirsin kardeş

    ballı krakerin bi zararı olurmu kardeşim
     
  19. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.848
    Beğenileri:
    64
    Yer:
    Ballı kraker zararlı yapıştırıcı maddeler olduğundan tasvip etmiyorum usta.
     
  20. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    İsim soyisim alabilirmiyim? Siteye nickle üye olunmuyorda

    Kuşunuz sevimli bir erkek,kafese parmak atıp durmayın her kuş kızar :)

    Ballı kraker kullanmayın kimyasallar oluyor,konuşturmanız için ses kaydı denenebilir ama karşısında gerçekten konuşmaya eşdeğer değildir.Konuşturma ve eğitiminde başarılar :)
     

Sayfayı Paylaş