Kuşumun Gagasında Mantar

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve ArdaKocak04 tarafından 22 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar kuşumun gagasında mantar var ve biz ona Fucidin adlı kremi sürüyoruz. Bu kremi veteriner falan önermedi veya kuşlar için bir krem değil. Veterinere de daha gitmedik. Kremi sürmeye devam etmeli miyiz ?
     
  2. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    Mantar varsa tricopom krem kullanın. İnternetten bulabilirsiniz.
     
  3. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    adıyaman
    mantar için vazelinde sürebilirsiniz
     
  4. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar yalnız ben mantar mı değil mi emin değilim ama avatarımdaki resme bakarsanız ağzını görebilirsiniz. Mantar mı yoksa başka bir şey mi ?
     
  5. yakup yıldırım
    Çevrimdışı

    Avatarındaki resim bişey anlaşılmayacak kadar küçük. Daha yakından bir resim koyamaz mısın?
     
  6. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    Profilime girip bakabilirsiniz.
     
  7. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    Onu da denedim ama resim büyümüyor.
     
  8. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    Buraya resim atmayı bulamadım.
     
  9. Bayram TANRIKULU
    Çevrimdışı

  10. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Profesyonel

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Ankara
    En iyi çözüm vazelin rahatlıkla sürebilirsiniz. Mantar olsada olmasada fark etmez.
     
  11. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    [​IMG]
     
    #11 ArdaKocak04, 25 Temmuz 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 25 Temmuz 2014
  12. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    Açıkçası bu resimdede beyazlık vermı yokmu görülmüyor. Sadece gagası olan bir rsim olsa görülebilir. Ama yanağında var sanki mantar.
     
  13. ArdaKocak04
    Çevrimdışı

    Mantar beyaz mı olması gerekiyor ? Benim kuşumun gagasının yanında yani yanağında kırmızılık var.
     
  14. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    GAgasının beyaz olması gerekiyor. Kırmızılık hep varmıydı yeni mi oldu?
     

Sayfayı Paylaş