kusumun kanadindaki sorun

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve guneycokan tarafından 17 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. guneycokan
    Çevrimdışı

    guneycokan Site Bağımlısı

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    slm arkadaslar kusumu alali daha 3 gun oldu bugun disari cikardim baktimki ucamiyor yavru oldugu icin sandim ama uctuktan sonra sol kanadini surekli titretiyor ve acik birakiyor ne yapmamlazim [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Kanadını bir yere çarpmış veya sıkıştırmış olabilir. Muhtemelen kullanınca acıyor, o yüzen havada tutuyordur. Bir süre salma istersen.
     
  3. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    Uçma tüyleri var mı? Bir de arkadan fotoğrafını çekseniz.
     
  4. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Kayahan Günay Profesyonel

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    geçmiş olsun kanadına bi darbe almışa benziyor darbe almadıysa kanadının altını kontrol edin böcek vs yara gibi bişer varmı
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Uçtuğunu söylemişti, bu açıdan göremedim ben.
     
  6. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Kayahan Günay Profesyonel

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    eger altında bi yara falan yoksa kuş ortama yeni oldugu için uçtugunda korktugu için de olabilir ve saten kuşu aldıgında en az 1 yada 1.5 hafta salmaman gerek ortamı tanısın duvara vurup ölebilir allah korusun
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenileri:
    363
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Kuşun kanat tuylerinde eksiklik var ise de ucmasi sıkıntılı olabilir
     
  8. mechul6767
    Çevrimdışı

    mechul6767 Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    ucuyor derken cok az

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:45 -->-> Daha önceki mesaj 12:42 --

    [​IMG]
    yara vs yok
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenileri:
    363
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Kuşun kanat telekleri yok uçamaz zaten zorlamayın onlar uzadiktan sonra uçar inşaallah
     
  10. mechul6767
    Çevrimdışı

    mechul6767 Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    sorun ucup ucmamasi degil sol kana dini hep acik birakiyor bide titretiyor
     
  11. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenileri:
    363
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Ucamadigi için zorluyor canı acıyor kanat telegi de eksik olduğu için yapıyor özellikle güvercinler bunu yapar
     
  12. mechul6767
    Çevrimdışı

    mechul6767 Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    allah razi olsun icim rahatladi
     
  13. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenileri:
    363
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Herhangi bir yara yoksa sıkıntı da yok olduğunu düşünüyorum sizden de Allah razi olsun
     

Sayfayı Paylaş