petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuyruk Çıkması

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Mehmet ŞEKER tarafından 27 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    aldığımda kuyruğu yoktu. kuşum tüy değiştirmesini de atlattı sayılır ama hala kuyruk çıkmadı. durum resimlerdeki gibi...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    bilgisi olan yok mu? çıkıp-çıkmayacağı vs.
     
  3. Gokay Akgul
    Gizli

    çıkmaz olur mu usta çıkıcak tabi. zamanlar kuş genç ise çabuk cıkar eğer yaşlı ise zor cıkar bilgin ola.
     
  4. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    kuş 4,5 aylığı biraz geçti yani genç. kesinlikle çıkar inş. demi?? :)
     
  5. Hasan YILDIRIM
    Gizli

    kardeş kuşta sanırım tüy proplemi var gibi başka fotolarını atsana benim kuşta böyleydi çıkmadı sanırım iç parazit filan dediler
     
  6. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Mehmet abi petshoplarda Tüy Dökümü hakkında vitaminler var daha hızlı uzamasını sağlıyor.
     
  7. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    vitamin aldım kullanıyorum. hala aynı :(
     
  8. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Çıkar inşAllah ustam ama mesela Ali Alp ÇOŞAN ustamızın kuşunun kuyruğu çıkmamıştı bir daha.. İnşAllah bir rahatsızlığı yoktur, ama sanmıyorum daha ufak sizinkisi.
     
  9. Işıl KEGEÇ
    Gizli

    Kuş gecç oldugu içiçn çıkar die düşünüyorum
     
  10. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    inş. çıkar ya
     
  11. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    benim erkek kuşta tüy dökümü sırasında kuyruğundaki 2 tane uzun tüyü kopardı ama hala çıkmadı.
     
  12. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Benim kuşumun kuyruğu yoktu o da aldığımdan beri kuyruksuzdu malesef ,kuyruk damarlarına sahipti 2 tel 3-4 cm vardı ama ucu kesilmiş gibi mor damar pembe etrafında tüy yoktu.Onları çektim yenisi çıktı ama aynı şekil oldu.Eğer fransız tüy dökümü hastalığı yoksa kuşunuzun poposunu çevirin orada damar kökü kaldıysa onları çekin vitamin verin muhakkak çıkar
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. kuşun kuyruğunu çektim ne zaman çıkar

    ,
  2. muhabbet kuşu kuyruk çıkması