petshop

                   

Lütfen yardım edin veteriner ilaç verdi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Tugce tarafından 17 Ekim 2016 başlatılmıştır.

  1. Tugce
    Çevrimdışı

    Tugce New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    IMG_1950.JPG Kuşum dünden beri halsizdi tüneyemiyordu bugun veteriner ilaç verdi vitamin verdi şuan tek ayağı sanki felç olmuş gibi nolur yardım
     
  2. Kahraman KÖROĞLU
    Çevrimdışı

    Kahraman KÖROĞLU İstanbul - Maslak 0538 581 96 82
    Yönetici

    Katılım:
    25 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3.154
    Beğenileri:
    966
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Geçmiş olsun. Kuşunuzun tam olarak neyi vardı ne hastalığı tespit etti ne ilaç verdi?
     
  3. Tugce
    Çevrimdışı

    Tugce New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Çok sağolun üşüttü dedi toz ilaç verdi çay kaşığının ucuyla suyuna karıştır dedi ben bunu uyguladım ama kuş şuan hareket edemiyor nolur bana bi çözüm gösterin
     
  4. Ayhan OTÇUOĞLU
    Çevrimdışı

    Ayhan OTÇUOĞLU Active Member
    Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2016
    Mesajlar:
    679
    Beğenileri:
    196
    Yer:
    Manisa
    O kuşun ayağında birşey var gibi. Sol ayağını havaya kaldırmış görüyorum. Bu durum başka bir şey kuşun üşütmüş olması başka birşey. Ayağına dikkatlice bakmanızı öneririm belki bir yara veya kıymık batmış olabilir.
     
  5. Tugce
    Çevrimdışı

    Tugce New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Bakıyorum yok bişeyi örtüsüne takılmıştı ayağı sabah uyandığımda takılı kalmış kafa üstü duruyodu ondan bişey olmuş olabilir mi olduysa ne yapabilirim peki veterinere götürdüm kimse bakmadı en son biri baktı şuanki durumu için aradım sen elinden geleni yaptın diyo bişey olsun istemiyorum ceryanda soğukta bırakmadım üzülüyorum çok haline
     
  6. Ayhan OTÇUOĞLU
    Çevrimdışı

    Ayhan OTÇUOĞLU Active Member
    Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2016
    Mesajlar:
    679
    Beğenileri:
    196
    Yer:
    Manisa
    Öncelikle Veterinerin verdiği tedaviye burada kimse birşey diyemez bildiğim kadarı ile veteriner yok aramızda. Ayrıca ne verdiğinide yazmamışsınız. Ayağı kırık çıkık yoksa birkaç güne geçecektir. Ama takılıp asılı kalmış ise bu hali normal. Evde vuruk ve kas zedelenmelerine kullanılan bir harici ilaç (merhem) varsa ayaklarına sürebilirsiniz. Sabah akşam uygularsınız. Çokta baskılı uygulamayın canı yanıp bağıracaktır.
     
  7. Tugce
    Çevrimdışı

    Tugce New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Çünkü adını bilmiyorum ilacın tabiiki ben bir şey demedim zaten dikkate alıp uygulucam
     

Sayfayı Paylaş