petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Lütfen yardım kuşuda verebilirim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve kaan77 tarafından 28 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. kaan77
    Çevrimdışı

    kaan77 Member

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    298
    Beğenileri:
    2
    Arkadaşlar 2.5 aylık dişi kuşum 4-5 gündür halsiz ve haraketsiz yemesi normal ishalde değil ancak anladım kadarıyla kaşınıyor ve tüyleri sürekli kabarık ve uyuklama halinde vede sanki gagasının üstünde bişey olmuş gibi ne ilacı aldıysam ne yaptıysam geçiremedim
    Eğerki Bakıp iyileştiricek olursa kuşu verebilirim ücret falan istemem yeterki ölmesin ele omuza alışık çok insancıl bide sigara dan olur diyenlerde var kuşun olduğu odada sigara'da içiliyor.
     
  2. YakupEmsalsiz
    Çevrimdışı

    YakupEmsalsiz New Member

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    0
    Oncelikle geçmiş olsun mantar olabilir
     
  3. winstonlight
    Çevrimdışı

    winstonlight New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    keske bi resim koysaydın daha net bi bakış açısı oluşması açısından
     
  4. kaan77
    Çevrimdışı

    kaan77 Member

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    298
    Beğenileri:
    2
    şimdi videosunu çekicem 45 dk ya yüklerim
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
  6. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27

Sayfayı Paylaş