petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

M.kusu uretimi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Mmncn26 tarafından 18 Ocak 2016 başlatılmıştır.

  1. Mmncn26
    Çevrimdışı

    Mmncn26 New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Merhaba herkese benim muhabbe kuslarim ciftlesmis galiba kanatlari dusmus ve beli bukulmus disinin sizce ciftlesme var midir[​IMG]
    (sari olan disidir)

    SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.788
    Beğenileri:
    75
    Dostum, aynı konuyu defalarca açmışsın. Ayıp olmuyor mu bu yaptığın?
    10 kere açınca sana hemen görüp cevap mı verecekler? Bu mudur yani, herkes senin gibi mi yapsın? Etrafındakilere karşı biraz saygılı ol..
     
  3. Mmncn26
    Çevrimdışı

    Mmncn26 New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Istemezseniz kaldirirzda niye bu sert tepki ben onu anllanadim hayirdir yani

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:24 -->-> Daha önceki mesaj 01:23 --

    Surda acemiyiz bisey ogrenmeye calisiyoruz hic bi sevk birakmiyosunuz saolun kaldiriyorum simdi hepsini
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.788
    Beğenileri:
    75
    Arkadaşım kimse senin bişey öğrenmene mani değil.
    Yaptığın davranışa tepki verdim. Okusana yazdıklarımı. Aynı konuyu kaç sefer açmışsın.
     
  5. Mmncn26
    Çevrimdışı

    Mmncn26 New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Tamamsa farkli basliklar altinda actim farkettiyseniz uygulamayi kullaniyorum burda nasil paylasiliyo bilemiyorum daha bugun indirdim ozur dilerim
     
  6. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
  7. Mmncn26
    Çevrimdışı

    Mmncn26 New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Abi allah askina bi soru sorduk yanitlamiyosaniz yanitlamayinda ney bu ya insan gibi soru soruyoruz siz cevp verceniz yerine laf edip duruyonuz
     
  8. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Kuşun tamamini cekseydiniz daha iyi olurdu.
    ona gore yorum yapardik, kanatlar ile kuyruk
    tuylerinin bileşiminde şişkinlik olmasi lazim.
    Kanatlar bazen yumurta olmadan da düşük olabiliyor.
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Sanki bir şişkinlik var gibi ama ben pek bir sey anlamadım bu fotoğraftan inşaallah vardır
     
  10. Erkan GÜNEŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    358
    Beğenileri:
    3
    fazla başlık açmanın kime ne zararı var ki
     

Sayfayı Paylaş