Mama Kullanımı ( tüy dökümü )

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mehmet KOÇTÜRK tarafından 31 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK Profesyonel

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Memleket SİVAS-Yer KONYA
    Arkadaşlar erkeğimin yanına yaklaşık 6-7 gün önce dişi attım. Dişi kızgın öpüşüyorlar hatta dişi çiftleşme pozisyonuna bile geçti. Fakat erkek tüy dökümünde kafasında tüy kapsülleri var. Şu durumda 2 günde bir mama vermemin sakıncası var mı ? Şimdiden teşekkürler...
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.683
    Beğenileri:
    381
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Hiç bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum ve yeni attıysanız çifte kuşların rahatlaması için yerinizde sıcaksa bir banyo verin derim. Maşaallah kuşlarınıza
     
  3. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK Profesyonel

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Memleket SİVAS-Yer KONYA
    Teşekkürler abi. Bayaa sıcak 20 derecenin üzerinde oda . Banyoluk koyayım o zaman :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:53 -->-> Daha önceki mesaj 01:51 --

    [MENTION=2216]Yusuf Kürşat AKKUŞ[/MENTION] abi nijer tohumunu vermeyeyim demi tüyleri çok fazla dökülür diye duydum.
     
    #3 Mehmet KOÇTÜRK, 31 Aralık 2014
    Son düzenleme: 31 Aralık 2014
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.683
    Beğenileri:
    381
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Nijeri aşırıya kaçma aynen. Ver ver madem yeni eşe attın hem tüyde bi rahatlasın faydasını görürsün maşaallah kuşlarına

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:59 -->-> Daha önceki mesaj 01:59 --

    Bu ara da kuşlarının fotoğrafı olan bir konu var mı var ise link atar mısın bana
     
  5. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK Profesyonel

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Memleket SİVAS-Yer KONYA
    Saol abicim :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:37 -->-> Daha önceki mesaj 02:02 --

    [MENTION=2216]Yusuf Kürşat AKKUŞ[/MENTION] abi buyur resimleri...
    [​IMG]
     
    #5 Mehmet KOÇTÜRK, 31 Aralık 2014
    Son düzenleme: 31 Aralık 2014
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.683
    Beğenileri:
    381
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Maşaallah güzel çift sen rahatsız etme bir şeyler olur inşaallah ;)
     
  7. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK Profesyonel

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Memleket SİVAS-Yer KONYA
    Abi öğrenciyiz :D Salonun peteklerini yakmıyoruz. O sebepten benim odamdalar ve arkadaşar gelince çok oynuyorlar. Bırakın da diyemiyom ayıp olur diye :D :D :D Havalar az ısınsın salona alacam yanlız bırakacam. Şimdiden de yakınlaştılar baya. Geçen gün öpüştüler falan. Dişi çiftleşme pozisyonu aldı erkek çıkmadı. İnşallah bir kaç ay içinde yaparlar birşeyler :D
     

Sayfayı Paylaş