petshop

                   

Mavişim Hakkında

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Sinan Şimşek tarafından 9 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Sinan Şimşek
    Gizli

    Arkadaşlar mavişimin fotoğraflarını göreriniz olmuştur 2 aylık dişi sürekli kafesinden çıkmaya çalışıyor ötüyor bugün saldım etrafta uçtu arada çarpıyor kanadını kendini falan yere inince kafesi yanına koydum kendisi girdi içeriye acaba çarpınca bir zararı olur mu?
     
  2. Hakan ŞAHİN
    Çevrimdışı

    Hakan ŞAHİN New Member
    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    296
    Beğenileri:
    0
    valla aynı sorun bndede var 2 gündür bnde 1 aylık civarı kafeste çıkmaya can atıyodu bnde bugün çıkartım ufak ufak çarptı sonra geri koydum bi süre çıkartmamayı öneriyorum bnde öyle yapıcam çok hızlı çarpmadıysa bişe olmaz
     
  3. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    14
    Çarpmanın ve düşmenin şiddetine bağlı olarak ciddi zararlar meydana gelebilir dikkat etmekte yarar var.
     
  4. Sinan Şimşek
    Gizli

    Çok hızlı çarpmıyor düşmede yok zaten de galiba odada konacak yeri göremiyor yere konuyor ...
     
  5. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.838
    Beğenileri:
    61
    Çarpması travmalara neden olabilir. Ceresi kanayabilir, boynunu incitebilir veya kanadını zedeleyebilir. Eğer yeni alışıksa birkaç gün daha kafesinde durmasını öneririm.
     

Sayfayı Paylaş