petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Merhabalar.

Konusu 'Kendimizi Tanıtalım' forumundadır ve HamzaKaan tarafından 11 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. HamzaKaan
    Çevrimdışı

    HamzaKaan Guest

    Merhaba arkadaşlar..İsmim İbrahim İstanbul Esenlerde oturuyorum.
    Foruma bi kaç gün oldu üye olalı,bi çok konu okudum çokta fazla bilgi edindim :) Bilgilerini tecrübelerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum,site çok hoş çok bilgilendirici.Kurucu arkadaşlarada buradan selamlar gönderiyorum.

    2 ay önce kanarya almaya karar vermiştim,güzel güzel öter diye heves ediyordum.Aldığım kuş çokta güzel olmamakla birlikte ötüyordu ama çok yobazdı.Edindiğim bilgilere göre kanarya kafesten çıkmaz,ele gelmez oyun oynamaz yalnızca ötermiş.Bu benim işime gelmedi o yüzden bir an önce muhabbetle değiştirme kararı aldım.

    ve 1 hafta önce 1.5 aylık erkek bir muhabbet kuşuyla takas ettim kanaryayı.Oğlum Hamzamın isteğiyle kuşa maviş ismini koyduk,biliyorum cok sıradan bir isim ama oğlum öyle istedi :D

    Ortama ve bize alışması 1-2 ay sürer diye bekliyordum ben ama dün mavişimi elimle yakalayıp omzuma koydum,kaçmadı :) kazagımın tüylerini yemeye çalıştı bi yarım saat.Sonra uzandım karnımın üzerine bıraktım oradanda kaçmadı,oğlumun omzuna koydum yine tık yok kaçmadı :) hatta saçlarını yemeye çalıştı..Çokmu hızlı yol katediyoruz yoksa normali bumu ? :)

    Son olarak dün koltugun üzerine kondugunda önüne çekirdek koydum 5-6 adet.Onları tek tek alıp koltuktan aşağıya atıyordu oyun oynuyor sanırım değilmi :)

    Tekrardan herkeze selamlar saygılar sevgiler...
     
  2. Yeliz KOCAGÜN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    0
    hoşgeldiniz mavişin fotolarınıda görmek isterim
     
  3. Tahsin ÖZDEN
    Çevrimdışı

    evet hoş geldiniz fotoğrafsız olmaz :)
     
  4. Yasin ZORLU
    Çevrimdışı

    foto bekleriz :) hayırlı olsun
     
  5. HamzaKaan
    Çevrimdışı

    HamzaKaan Guest

    Cok sagolun var olun,hoşbuldum arkadaşlar..İnsallah en kısa sürede foto'larınıda atarım bu konuya mavişin :)

    bişey sorucam,dün giyindiğim kazağım fazlaca yünlü bi kazaktı.Maviş yünleri yemeye çalışıyordu ama benim aklıma takıldı bu yünleri yuttugunda bogazınca felan kalmaz değilmi ? yada rahatsız etmez değilmi ?

    yani sıkıntı varsa kış ortasında kazağıda terk ederiz,yeterki maviş böle cana yakın olsun :)
     
  6. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    öncelikle ailemize hoş geldiniz.muhabbet kuşları sosyal hayvanlardır.oynamayı,okşanmayı çok severler.kuşların alışma süresi daha çok kuşa, sonrada size göre değişebilir.ne kadar ilgi o kadar verim diyebilirim.bu şekilde güven sağladığınız zaman size daha çok yaklaşacak ve çok mutlu olacaksınız
     
  7. HamzaKaan
    Çevrimdışı

    HamzaKaan Guest

    Hoşbuldum sagolasın ustadım..peki 5-6 gün içersinde omuzda duracak kadar,sofraya bıraktığımda sofrada durup sofrayı dağıtacak kadar alışması normalmi? yani bunu sorgulamamdaki sebep iyi yaklaşmaya çalıştım bu zamana kadar,yaklaşımım başarılımı değilmi diye sorguluycam :) yada maviş çok cana yakın,fazlaca temiz bi kuş bu kanıya varıcam :)

    ama yok iyi yaklaşılan her kuş 5-6 gün içersinde omza geliyorsa sofraya geliyorsa o zaman bizde bi nane yok herşey olağan seyrediyor :D
     

Sayfayı Paylaş