petshop

                   

Mubiş Beslenme Hk.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ngeen tarafından 10 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    Merhaba arkadaşlar ya size bi sorum var benim mubiş tam bir maydanoz manyağı maydanoz için deli divane oluyor çok çok az veriyorum ishal olmasın diye ama bıraksam bi demet yer. onun dışında bal elma muz yumurta vs hiç bişi yemiyor acaba onu başka şeyler yemeye nasıl alıştırabilirim ?
     
  2. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    hocam maydanoza eş olarak nane verebilirsiniz ben hergun verıyorum nane ıshal etmıyo yalnız dalını yıyor sadece :D
     
  3. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    Aynen ya :):) maydanozun dalını lime lime yapıp yiyo :) naneyi hiç denmedim ve ishal yapmamasıda çok iyiymiş deniycem bunu :)
     
  4. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    aynen deneyın :D bende forumda bır arkadasın tavsıyesı ıle naneye alıstırdım cok sevıyo kerata hatta elıme de nane ıle alıstı :D
     
  5. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    ya benimki alışık zaten elime kafama heryere geliyor evde istediği gibi uçuyo konuyo felan çok şükür evcilleştirme evresini aştık :) şimdi konuşturmaya çalışıyom ama başarısız oluyom hep aklı fikri oyunda şımarmakta :)
     
  6. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    :D bızde konusma evresındeyız de bende beceremedım henuz bakalım kafese gırme konusunda da nane ıse yarıyo koyuyorum ıcıne hemen gelıyo :d
     
  7. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    benimkinde kafese girmede sıkıntı yok elime geliyo bırakıyorum kafese :) bide konuşturabilsem ahh ahh :)
     
  8. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    inşallah basarırız hocam :D
     
  9. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    teşekkür ederim :)
     

Sayfayı Paylaş