1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

.. Mubiş Oyun dönemi başlangıcı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ab301 tarafından 18 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. ab301
    Çevrimdışı

    ab301 Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Oynaşmaktan kastım çiftleşmesi değil. Gördüğüm kadarıyla kuşlar yavruluktan çıkarken çok ötmeye başlıyo kafa ve vücut hareketleri 10 katına çıkıyo tam oyun kıvamına geliyo. Konuşmalarıda o dönemde başlıyo gibi. Ortalama kaç aylıkken bu kıvama geliyorlar.
     
  2. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK Profesyonel

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    sizin gösterdiğiniz ilgiye göre değişir sürekli ilgilenirseniz yavru tüylendikten 2-3 veya 4 aylıkken bence size alışmış ve bağlanmış olucaktır
     
  3. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    55
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    2.aydan itibaren başlar konuşması size alışması göstereceğiniz ilgiye bağlı.
     
  4. ab301
    Çevrimdışı

    ab301 Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    1. Aydada insana alışmış oluyor ancak oyun oynamıyo insanla.
     
  5. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    55
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    2. aydan başlar oynamaya ilgilenirseniz. Buyrun Benim kuş



    Çapulcu Çiko - YouTube
     
  6. ab301
    Çevrimdışı

    ab301 Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Bu kuşu takip ediyorum maşallah. Benim kuşun kuyruğu kopunca uçmaya korkuyo duramıyo. 2 aylık ve slışık bi kuş. Kuyruğu kopmasa oynardı belki. Kaç kelime konuşuyo çiko
     
  7. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    55
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    4 kelime konuşuyordu bu hafta 5. kelimeyide öğrettik artık eşşek de diyebiliyor :)
     

Sayfayı Paylaş