petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

mubişim uyurken sayıklar gibi sesler çıkarıyo :D

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Koray DANIŞMAZ tarafından 9 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    71
    merhaba yavru bi mubişim var uyur pozisyonda dururken sesler çıkarıyo bu normal mı :D
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
  3. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    71
    Ya uyurken normal otuyo gibi yani kuş uyurken otuyo
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Yavru olduğu için sese duyarlı olabilir Güle güle besleyin
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
    Uyuduğunu bilmiyor o zaman o kuş.
    Tüyleri kabartıp durmuyordur inşallah.. Bazen hasta iken tüyleri kabartıp uyur pozisyonda bıcır bıcır ederler.
     
  6. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    71
    Işte tam dediğiniz pozisyon hastalık derken neyi var
     
  7. Mutlu TOKER
    Çevrimdışı

    Mutlu TOKER New Member

    Katılım:
    29 Aralık 2014
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Valla benim erkek sürekli öyle uyuyor. Kafa arkaya dönük gömülü tek ayak içerde uyuyor ama uyurken de cikir cikir ötüyor :) .
     
  8. cbbrcvlk
    Çevrimdışı

    cbbrcvlk New Member

    Katılım:
    5 Nisan 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Aynı şeyi ben de yaşadım. Uyurken konuşuyor bizimki. Kafa arkaya gömülü bi şekildeyken. Hastalık belirtisi midir bilemem ama ben 45 günlükken aldim şu an 10 aylık allaha şükür bi sağlık problemi yaşamadık.
     
  9. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    71
    Birde türde galiba benimki
     
  10. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
    Her türlü hastalık olabilir. Ben doktor değilim, yakından görmeden birşey söylemek güç.
    Veteriner hekime danışırsan daha iyi olur.
     

Sayfayı Paylaş