petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kusları nasıl kızısır

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve sametbalat tarafından 24 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. sametbalat
    Çevrimdışı

    sametbalat New Member

    Katılım:
    10 Eylül 2013
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Arkadaslar bu konu hakkında çok fazla bir bilgim yok ve yardiminiza ihtiyacım var bir cift kuşum var ve en kolay ve çabuk nasıl ciftlesmelerini saglayabilirim
     
  2. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Yaşını öğrenebilirmiyim? Kızıştırıcı mamalar vb. ürünler var.
     
  3. sametbalat
    Çevrimdışı

    sametbalat New Member

    Katılım:
    10 Eylül 2013
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Üstadım yaşları hakkinda net bi bilgim yok ama 1 yaş ve üstü olduklarından eminim
     
  4. Senem Ak
    Çevrimdışı

    Senem Ak Guest

    Kullandığınız yemler , vitaminler , mamalar , uygun ortam ile kızışırlar.
     
  5. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    Yemlerine nijer sularina bal yemlerine kenevir tohumu mama takviyesi ve havuc ver foto at gagalarini falan cek bakalim baslamismi kizismaya
     
  6. sametbalat
    Çevrimdışı

    sametbalat New Member

    Katılım:
    10 Eylül 2013
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Umut resim atiyorum sana zahmet bi bakiver ya :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00 -->-> Daha önceki mesaj 10:47 --

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]
     
  7. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş New Member

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    kardeşim kuşun kızışmış halde ceresi mavi ... dişininde kahve rengi
     
    #7 umut aktaş, 25 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 25 Mayıs 2014
  8. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    yumurta mamsı yap vitamin ver yuvaya ilgisi nasıl anlaşıyorlar mı eş mi yani
     

Sayfayı Paylaş