petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kuslarim ciftlesmiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Bozkurtbeyi tarafından 28 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Bozkurtbeyi
    Çevrimdışı

    Bozkurtbeyi New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    İyi günler sevgili mubissevenler yaklaşık 3 aydır bende olup çift olan muhabbet kuslarim iyi anlaşıyorlar öpüşüp koklasiyorlar lakin erkek çiftleşmeye yanaşmıyor dişi eğiliyor erkek yeltenmiyor çiftleşmek için yardımcı olursanız sevinirim ilginize şimdiden tesekkurler:(
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.778
    Beğenileri:
    74
  3. farukveyis
    Çevrimdışı

    zaman gerekiyo hemen çifleşmez alışması lazım sonra çift tutması lazım gerisi gerekir buna yardımcı olarak keten tohumu , nijer ,pet shop da satılan kızışdırıcı tohumlardan alabilirsiniz
     
  4. Bozkurtbeyi
    Çevrimdışı

    Bozkurtbeyi New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Kizistirici Nijer tohumu ve ilaç verdim pek ise yaramadı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:34 -->-> Daha önceki mesaj 14:33 --

    Henüz yeniyim sitede nasıl fotoğraf yukleyecegimi bilmiyorum yardımcı olur musunuz
     
  5. farukveyis
    Çevrimdışı

  6. Bozkurtbeyi
    Çevrimdışı

    Bozkurtbeyi New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Dışı eğiliyor erkeğin önüne ikiside genç kuşlar ama erkek yanaşmıyor bazen de erkek kafa sallıyor dışı vuruyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:53 -->-> Daha önceki mesaj 14:38 --

    https://instagram.com/p/zpSvUvnvRa/ resim
     
  7. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    imkannız var ise kuşları ayırın erkek dişinin kıymetini bilir böylelikle bir hafta kadar ayrı kafeslerde kalsınlar sonra birbirlerinin kıymetini daha cok bilirler
     
  8. Bozkurtbeyi
    Çevrimdışı

    Bozkurtbeyi New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Mehmet nuri alkayis kardeşim adıyaman da ikamet etmekteyim bilgilerinizden dizinde adıyamanlı olduğunuzu gördüm üretici misiniz ,?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:05 -->-> Daha önceki mesaj 00:04 --

    Dediginiz i de değerim
     
  9. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Konuları açmadan önce sizden istediğimiz, lütfen "Genel Bilgiler" Bölümünden, gerekli konuları ve (SSS) Konusunu Okuyunuz...
     
    #9 Emrehan DİLEKÇİ, 1 Mart 2015
    Son düzenleme: 1 Mart 2015
  10. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    üretici olmak isterdim tabi ama hobi olarak besliyorum yardımcı olmak isterdim size
     
  11. Bozkurtbeyi
    Çevrimdışı

    Bozkurtbeyi New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Dilerseniz ozelden yazin oturup konusalim bi aci kahvemi ic hocam

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:34 --

    Ozelden yaz istersen hocam bi oturup konualim bi aci kahvemi ic

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:29 -->-> Daha önceki mesaj 23:37 --

    Ozelden yazamadim hoca sana dilersen yaz bana oturup bi çay içelim tanısalim
     

Sayfayı Paylaş